خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل در گفتگو با ایلنا:

رشد و پویایی، بالندگی و حیات هر جامعه ای به احیاء و اقامه معروف مرتبط است

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۲۶۴

با جاری سازی انهار معانی وسیع و معارف عمیق و زیباییهای معروف که از اقیانوس بیکران تعالیم انبیاء عظام و ائمه هدی علیهم السلام منشاء گرفته است، در سطح جامعه حیات، نشاط و امنیت پدیدار می گردد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل گفت: با جاری سازی انهار معانی وسیع و معارف عمیق و زیباییهای معروف که از اقیانوس بیکران تعالیم انبیاء عظام و ائمه هدی علیهم السلام منشاء گرفته است، در سطح جامعه حیات، نشاط و امنیت پدیدار می گردد.

سید ابراهیم حسینی در گفتگو با خبرنگار ایلنا افزود: باتبیین معارف معروف و تحصیل این دانش بیکران زندگی در حیات طیبه قرآن حکیم به فراگیران و دانش آموختگان این معارف بشارت داده می شود.

وی تصریح کرد: وسعت بیکران معانی امر به معروف یعنی دعوت به جمیع زیباییها و نشستن بر سفره علم، دانش و ادب و تجهیز و مجهز شدن جامعه به این زیبایی هاست.

حسینی خاطر نشان کرد: لذا ترویج این محاسن، طهارت و پاکیهای آب زلال را به همراه دارد و اسباب نشاط و سر سبزی بوستان جامعه را به گل و ریحان فراهم می سازد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بابل افزود: ارتباط با باران و الطاف بیکران آن همان اتباط با قرآن حکیم و کسب معارف قرآن ناطق و اهل بیت عصمت و طهارت است.

وی اظهارداشت: از آنجائیکه نیاز فطری بشر به طهارت و پاکی منطبق با آموزههای است که در مکتب قرآن و عترت به آن اشاره گردیده است، لذا در پذیرش این معارف گرایش فطری و درونی بشر این ضیافت و دعوت را امری مبارک می داند و قطعا از برکات آن افراد و جامعه اسلامی متنعم می گردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز