خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان لامرد اعلام کرد:

گزارش 6 تخلف انتخاباتی زودهنگام نامزدها به هیات بازرسی استان فارس

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۰۰۱

رئیس هیات بازرسی انتخابات مجلس یازدهم در مرکز حوزه انتخابیه لامرد و مهر گفت: تاکنون 6 تخلف انتخاباتی مربوط به تبلیغات زودهنگام نامزدها به هیات بازرسی استان گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، «محمد پیشاهنگ» رئیس هیات بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های لامرد و مُهر با تاکید بر قانون مداری، بی‌طرفی و انسجام ملی در انتخابات پیش رو،  گفت: 6 مورد تبلیغات زودهنگام نامزدها از همه جریان های سیاسی به هیات بازرسی استان فارس گزارش شده است که در حال بررسی و پیگیری است.

وی ادامه داد: تبلیغات انتخابات تنها در مهلت تعیین شده مجاز است در غیر این‌صورت تخلف محسوب می‌شود و این تحرکات و تبلیغات زودهنگام توسط هیات بازرسی و دیگر ارکان نظارتی، رصد می شود.

پیشاهنگ با بیان اینکه بازرسی تنها محدود به روز رای‌گیری نیست و تمامی فعالیت‌های تبلیغات‌ها نامزدها قبل از انتخابات رصد می‌شود، اظهار کرد: تبلیغات زودهنگام از جمله اظهارات نامزدها و هواداران آنها علیه یکدیگر، هزینه‌های خارج از عرف، هزینه برای خرید رأی و استفاده از امکانات، اموال، خودرو و مکان‌های دولتی تخلفات انتخاباتی محسوب می‌شود که تا پایان انتخابات رصد خواهد شد.

گزارش 6 تخلف انتخاباتی زودهنگام نامزدها به هیات بازرسی استان فارس

این مسئول در ادامه بیان کرد: تمامی تلاش خود را بکار خواهیم گرفت که انتخابات سالم و با حضور گسترده مردم برگزار شود.

رئیس هیات بازرسی انتخابات مجلس در مرکز حوزه انتخابیه لامرد و مهر از مردم خواست تا تمامی تخلف‌ات انتخاباتی را  به شماره 52722414 گزارش دهند.

به گزارش ایلنا، 26 نفر برای حوزه انتخابیه لامرد و مهر نام نویسی کرده اند که صلاحیت آنها در دست بررسی است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در دوم اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز