خبرگزاری کار ایران

افتتاح مجموعه تندرستی پارک بهشت در بلوار منظریه شهر فردیس

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۴۵۷

سرپرست شهرداری فردیس گفت: تجهیز و بهسازی مجموعه تندستی پارک بهشت با جانمایی لاین دوچرخه و پیاده راه مجهز به ۴۰ وسیله ورزشی استاندارد در آستانه شب یلدا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مسعود نجفی در حاشیه افتتاح مجموعه تندرستی پارک بهشت در بلوار منظریه شهر فردیس به خبرنگاران گفت: این پروژه همزمان با آیین شب یلدا که جشن کهن ایرانی است، به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به اعتبار این پروژه گفت: بالغ بر ۲میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به بخش هایی از این پروژه تخصیص یافت که مجموعه تندرستی و بهسازی و رسیدگی به فضای سبز پارک بهشت، قسمتی از این پروژه بود.

سرپرست شهرداری فردیس با عنوان اینکه پارک بهشت طی دو ماه اخیر بازسازی شد، تصریح کرد: در این پروژه جانمایی پیست دوچرخه سواری و پیاده راه تندرستی به وسعت ۱۱ هزار مترمربع برای همشهریان این منطقه ایجاد شد.

نجفی با اشاره به تجهیز ۴۰ وسیله ورزشی در پارک اذعان داشت: این تجهیزات مورد تایید سازمان استاندارد بوده و شرکت سازنده دارای اعتبار لازم است .

وی در ارتباط با ویژگی دسترسی به این مجموعه، اظهار داشت: دو لاین کند رو در مجاورت این پارک دیده شده است که یک مورد برای دسترسی به اراضی شهرداری است که در آینده برای احداث مراکز تجاری و اداری، سرمایه گذاری خواهیم کرد. همچنین لاین کندرو دیگر در مجاورت پارک به عرض ۲۴متر برای اضافه شدن عرض بلوار مصلا ایجاد شده است.

سرپرست شهرداری با اشاره کاشت چندین نهال در حاشیه بلوار پارک بیان داشت: علاوه بر این پروژه، بهسازی و تجهیز مجموعه تندرستی و پارک حاشیه بلوار نیروگاه در جوار شهرک ارم نیز در حال اجراست است که تلاش خواهیم کرد این پروژه ماندگار ۱۴هکتاری با سرعت به بهره برداری برسد.

نجفی با اشاره به میزان سرانه فضای سبز در شهر فردیس، گفت: بعد از جدایی از کرج در این حوزه با کاهش محسوسی همراه شدیم لذا اغلب برنامه ها و اهداف ما در کوتاه مدت کارهای پارک محور و فضای سبز محور در شهر فردیس خواهد بود.

سرپرست شهرداری فردیس در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر میزان خسارت وارد به مجموعه مدیریت شهری در اعتشاشات اخیر، اظهار داشت: طبق آخرین برآورد ۵۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خسارت وارد شده که در این خصوص با همکاری مجموعه های اداره کل دفتر فنی و مدیریت بحران استانداری البرز جلساتی برگزار شد و خسارت ها اعلام و جمع بندی ها صورت گرفت.

نجفی افزود: معابر، تاسیسات شهری، ساختمان مرکزی شهرداری فردیس، ساختمان مناطق یک و دو شهرداری، ساختمان گلستان مشتمل بر فرهنگسرای گلستان، سازمان فرهنگی و بخش هایی از زیرمجموعه شهرداری از جمله مواردی است که در اغتشاشات اخیر تخریب شد.

وی با عنوان اینکه بهره‌برداری رسمی ساختمان جدید شهرداری ۱۰ دی‌ماه خواهد بود، گفت: برای استقرار نیروهای شهرداری در ساختمان جدید به همت مجموعه مدیریت شهری ساختمانی برای شهرداری خریداری شده است که در بحث بهسازی و تجهیز تغییراتی نیاز دارد و سعی می شود تا چهار روز آینده، ارائه خدمات به شهروندان در آنجا انجام شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز