خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری فردیس:

جاده تندرستی و فاز دوم پارک بهشت فردیس آماده بهره برداری است

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۹۸۵

سرپرست شهرداری فردیس با اشاره به اینکه جاده تندرستی و فاز دوم پارک بهشت فردیس آماده بهره‌برداری است، گفت: آیین افتتاح این پارک هفته آینده برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، مسعود نجفی در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پیاده راه، پیست دوچرخه سواری و فاز دوم پارک بهشت فردیس آماده بهره برداری است، اظهار کرد: این مجموعه 18 هزار متر مربعی دارای پارکینگ، لاین کندرو، پیاده راه، پیست دوچرخه‌سواری، لوازم تندرستی و غیره است که با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد تومان برای بهره‌برداری آماده شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه پیست دوچرخه سواری پارک بهشت حدودا 1.5 کیلومتر و پیاده راه تندرستی آن حدودا 10 هزار متر مربع است، اضافه کرد: یکی از مهمترین رویکردهای مدیریت شهری فردیس پیاده محوری و دوچرخه محوری است و این مهم در تمام پروژه های در دست احداث و برنامه ریزی، لحاظ می شود.

نجفی یکی از مهمترین مشکلات کنونی شهرهای کشور را محیط زیست و حمل و نقل خواند و گفت: یکی از راهکارهای رفع این مشکل کاهش ترافیک شهری و توسعه زیرساخت ها و ترویج فرهنگ پیاده محوری است.

به گفته وی، مدیریت شهری فردیس در راستای رسیدن به شهری پاک و توسعه یافته در حوزه احداث زیرساخت ها و ترویج فرهنگ پیاده محوری و دوچرخه محوری از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه در فاز دوم پارک بهشت بیش از 3 هزار متر مربع فضای سبز کاشته شده است، عنوان کرد: همچنین بیش از 2 هزار تن آسفالت نیز برای پیست دوچرخه سواری و لاین کندرو این پارک استفاده شده است.

نجفی با بیان اینکه فردیس با کمبود سرانه های فضای سبز مواجه است، تاکید کرد: در این راستا برنامه های مختلفی برای احداث فضای سبز در شهر با اولویت مناطق کم برخوردار در دستور کار خود قرار داده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز