خبرگزاری کار ایران

مدیر بازرسی شهرداری فردیس خبر داد؛

تخریب ملک غیرمجاز در فردیس/با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد قانونی خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۲۸۹

مشاور شهردار در امور حقوق شهروندی و مدیر بازرسی شهرداری فردیس در استان البرز از تخریب ساخت و ساز غیر مجاز ملکی در این شهر خبر داد و گفت: شهروندان با مشاهده ساخت و ساز غیر مجاز، مراتب را به سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس اطلاع رسانی کنند.

به گزارش ایلنا، مسعود نجفی با اشاره به تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه یک شهرداری فردیس، گفت: در پی اعلام تعدادی در همشهریان درباره ساخت و ساز غیر مجاز ملکی برای احداث مدرسه غیر انتفاعی واقع در خیابان کیوان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار حوزه مدیریت بازرسی شهرداری فردیس قرار گرفت. 

وی در ادامه افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضایی، عوامل اجرایی شهرداری نسبت به رفع آثار تخلف ساختمانی انجام شده، اقدام کردند.

نجفی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد قانونی خواهد داشت، عنوان کرد: مشارکت شهروندان در تحقق شهری ایده آل، اجتناب ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز، مراتب را به سامانه ۱۳۷ شهرداری فردیس اطلاع داده و مجموعه بازرسی شهرداری را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف ساختمانی یاری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز