خبرگزاری کار ایران

فرماندار ریگان به ایلنا خبرداد:

راه ارتباطی روستاهای ریگان براثر طغیان رودخانه ها مسدود شد/ تلاش عوامل راهداری برای بازگشایی این مسیرها

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۶۸۳

فرماندار ریگان از مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای این شهرستان بر اثر طغیان رودخانه ها خبرداد و گفت: عوامل راهداری در حال بازگشایی مسیرها هستند.

امین باقری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا ضمن تایید این خبر اظهار داشت: طغیان رودخانه راه ارتباطی مناطق عشایری و کوهستانی به شهرستان ریگان را قطع کرد.
 
وی با اشاره به بارندگی هایی که طی  ۴۸ ساعته اخیر همراه با طغیان رودخانه‌های پاسرخ و گزبهمن مسیر‌های عبور روستائیان را مسدود کرده، افزود: در این مسیرها تردد با خودرو‌های کمک دار امکان پذیر است.
 
فرماندار ریگان عنوان کرد: ارتباط روستا‌های پاسرخ، هلیله‌ای، مولوی، زینب کشته، گود پایین، چفتی، دهنو کسورک، دهکن، زیارت شاه، انار بالا، درودی، کماهی، بگ سگیلان، سنگیلان، بنه نذرکش و تل پاسگاه  با طغیان رودخانه‌ها به مرکز شهرستان قطع شده است.
 
باقری با اشاره به مسیر زیارت شاه به رزدر که تنها مسیر ارتباطی شهرستان ریگان به شهرستان‌های عنبرآباد و رودبار جنوب است، گفت: این مسر نیز براثر بارندگی های شدید مسدود شد.
 
وی اضافه کرد: هم اکنون عوامل اداره راهداری شهرستان با اعزام به مناطق روستایی در حال بازگشایی این مسیرها که براثر طغیان رودخانه ها مسدود شده بودند ، هستند.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز