خبرگزاری کار ایران

پای کیک های قرص دار به اردستان باز شد؛

قرص استامینوفن در کیک دانش آموز اردستانی/این اتفاق پس از خروج از کارخانه انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۳۹۴

مدیر شبکه بهداشت اردستان از جاسازی قرص استامینوفن در یک کلوچه دانش‌آموز اردستانی خبر داد.

حسن ذبیحی در گفت‌ وگو با خبرنگار ایلنا از اردستان در این باره اظهار کرد: صبح امروز - چهارشنبه27 آذرماه - در یکی از مدارس اردستان یک عدد کلوچه حاوی قرص مشاهده شد که در پی گزارشی مبنی بر مشاهده این قرص سریعاً کارشناسان بهداشت در مدرسه حضور پیدا کردند و این قرص را برای آزمایش به آزمایشگاه انتقال داده شد.

وی افزود: پس از پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که قرصی که در کلوچه مشاهده شد از نوع استامینوفن بوده است و این کلوچه از خارج از اردستان توسط دانش‌آموزان تهیه شده بود.

ذبیحی با اشاره به بازرسی روزانه مأمورین شبکه بهداشت از همه فروشگاه‌ها و مغازه‌ها تصریح کرد: به کلیه افراد توصیه می‌شود در موقع خرید کیک و کلوچه دقت لازم را بکنند و به تاریخ تولید و انقضای آن توجه کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان،خاطرنشان کرد: اگر شهروندان کیک یا کلوچه‌ای خریدند و به آن مشکوک شدند به چهار قسمت تبدیل کنند و بعد مصرف کنند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی که با مبدا تولید کلوچه انجام شد متوجه شدیم که این عمل خرابکاری بعد از خروج از کارخانه و با نیت سوءانجام شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز