خبرگزاری کار ایران

سفیر ایتالیا در سفر به قزوین:

تصویر سازی‌های صورت گرفته علیه ایران نیازمند ترمیم است

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۰۰۰

سفیر ایتالیا در ایران گفت: تصویری که از جمهوری‌ اسلامی ایران در فضای بین‌المللی انعکاس یافته با واقعیت‌های درون این کشور متفاوت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جوزپه پرونه در دیدار با استاندار قزوین گفت: تصویری که از ایران در فضاهای بین‌المللی وجود دارد بسیار متفاوت‌تر از واقعیت‌های درونی آن است و درست برعکس اخبار منتشر شده، ایرانی‌ها مردمانی بسیار میهمان نواز و خونگرم هستند.

وی، تصویر سازی‌های صورت گرفته علیه ایران را نیازمند ترمیم دانست و اظهار داشت: با همکاری‌های بیشتر بین دو کشور ایران و ایتالیا می‌توان فضای ایجاد شده را تا حدود زیادی اصلاح کرد.

پرونه به ظرفیت‌های گردشگری ایران و ایتالیا اشاره و یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌های موجود گردشگری بین دو کشور که متاسفانه تاکنون نیز مورد غفلت قرار گرفته، می‌توان برنامه‌ریزی مناسبی را برای تقویت آن به عمل آورد.

سفیر ایتالیا در ایران، قزوین را منطقه‌ای صنعتی دانست که همواره در حوزه‌های مختلف با کشورهای اروپایی نیز روابط اقتصادی دارد و تصریح کرد: روابط این استان با ایتالیا ریشه در ایام گذشته داشته و به طور قطع نیز در آینده شاهد توسعه این روابط خواهیم بود.

پرونه خاطرنشان کرد: در بازدید از یک نمایشگاه در تهران، محصولات تولیدی این استان را مشاهده کردیم و همین مسئله ما را ترغیب کرد تا از نزدیک ظرفیت و توانمندی‌های این منطقه صنعتی و گردشگری را از نزدیک ببینیم.

بازدید از اماکن تاریخی و صنعتی و نشست با مسئولان حوزه گردشگری استان از جمله برنامه‌های سفر سفیر ایتالیا به استان قزوین است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز