خبرگزاری کار ایران

علی درویش پور:

پلیس راهور و اداره کل راهداری استان متولیان اصلی ایمنی راه ها به شمار می روند

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۷۵۱

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به حجم بالای تردد در محورهای استان، ایمن سازی جاده ها و محورهای مواصلاتی استان در راستای تامین سلامت و حفظ جان مردم یکی از مهمترین و اصلی ترین اقداماتی است که همواره باید انجام شود.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور در جلسه شورای ترافیک استان افزود: با اتخاذ تمهیدات لازم و همراهی تمامی دستگاه ها، باید میزان تصادفات جاده ای به کمترین میزان کاهش یابد.  

وی تاکید کرد: بیشترین آمار مربوط به سوانح رانندگی منجر به فوت، در محورهای اصلی و آزاد راه های استان رخ می دهد که لازم است با اتخاذ تصمیمات و تدابیر لازم از وقوع تصادفات در این محورها پیشگیری شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد:  در ساعاتی که بیشترین تصادفات رانندگی روی می دهد لازم است در آن محدوده زمانی میزان گشت پلیس راهور و حضور دستگاه های امدادی در محورهای استان افزایش یابد. 

وی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای تردد در محورهای استان، ایمن سازی جاده ها و محورهای مواصلاتی استان در راستای تامین سلامت و حفظ جان مردم یکی از مهمترین و اصلی ترین اقداماتی است که همواره باید انجام شود. 

درویش پور عنوان کرد: شناسایی و ایمن سازی نقاط حادثه خیز، پایدارسازی و تامین روشنایی تونل ها و تعمیر و مرمت گاردریل ها از جمله اقداماتی است که باید همواره با کنترل و بازدید مستمر جاده ها توسط اداره راهداری استان انجام شود. 

وی اشاره کرد: تعیین محل دقیق و شروع احداث پد بالگرد برای تسریع در امدادرسانی سوانح جاده ای اجرایی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز