خبرگزاری کار ایران

درویش پور مطرح کرد:

ایجاد پد هلیکوپتر در محورهای پرتردد در اسرع وقت عملیاتی می شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۵۸۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: به منظور تسریع در امداد رسانی سوانح جاده ای ضرورت دارد احداث و بهره برداری از پدهای هلیکوپتر در محورهای پرتردد به فوریت عملیاتی شود.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور در جلسه شورای ترافیک استان افزود: با اجرای کامل طرح زمستانی و استقرار پلیس راهور در نقاط حادثه خیز  و گشت نیروهای امدادی در جاده های استان، سوانح و حوادث  به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.  

وی تاکید کرد: استان البرز  درگاه ورودی پایتخت به شمار می رود و با وجود حجم ترددها و برفگیر بودن محورها لازم است طرح زمستانی در جهت حفظ امنیت مردم  با جدیت و حمیت  اجرایی شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد: ایجاد پایگاه های اورژانس و هلال احمر در خصوص استقرار موقت در راه ماندگان به هنگام بارش های سنگین بطور جد پیگیری و اجرایی شود. 

وی تصریح کرد: اداره راهداری استان برای ایمن سازی  و جلوگیری از بروز مشلات در تردد خودروها موظف است بطور مستمر بر محورهای مواصلاتی نظارت و کنترل داشته باشد. 

درویش پور عنوان کرد: به منظور تسریع در امداد رسانی سوانح جاده ای ضرورت دارد احداث و بهره برداری از پدهای هلیکوپتر در محور های پرتردد به فوریت عملیاتی شود. 

وی اشاره کرد: رفع معارض برای تسریع در اجرای طرح ملی چهار خطه شدن مسیر  قطار تهران- تبریز و احداث تقاطع در محور راه آهن استان به جهت کاهش ترافیک و تسهیل در تردد خودروها باید با همراهی و تعامل دستگاه های متولی در اسرع وقت انجام شود. 

معاون هماهنگی امور عمرانی تصریح کرد: در راستای اجرای قانون هوای پاک باید کاهش خودروهای تک سرنشین با تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی و تشدید نظارت و کنترل معاینه فنی خودروها در اولویت اقدامات قرار گیرد.  

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اجرای طرح اصلاح قیمت سوخت و سهمیه بندی بنزین، نظارت و کنترل بر نرخ کرایه ها بطور مستمر انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز