خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان کرج:

اسامی قطعی نامزدهای انتخابات مجلس ۲۲ بهمن ماه اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۱۹۷

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان‌های کرج، فردیس و اشتهارد، گفت: طبق قانون انتشار اسامی ثبت نام شدگان نمایندگی مجلس پیش از اعلام نتایج استعلامات جرم است.

به گزارش ایلنا، غفور قاسم پور با اشاره به آغاز به کار فعالیت هیات‌های اجرایی و بررسی صلاحیت داوطلبان، گفت: هیات های اجرایی در تمام حوزه ها تشکیل شده و از ۱۷ آذرماه فرایند استعلام از مراجع چهارگانه و بررسی صلاحیت ها به طور رسمی آغاز شده است و در نهایت ۲۲ بهمن ماه اسامی قطعی نامزدها اعلام خواهد شد و طبق قانون اعلام اسامی پیش از نتایج استعلامات جرم محسوب می شود.

قاسم پور ضمن اعلام این خبر افزود: طبق جدول زمانبندی قانون انتخابات، هیات های اجرایی   به استناد ماده 31 قانون از 10 آذرماه تشکیل شده است و فرایند بررسی  سوابق داوطلبان  در مراجع چهارگانه  به استناد ماده 48 قانون  آغاز شده و تا 21 آذرماه ادامه خواهد داشت.

قاسم پور افزود: از  تاریخ  17 لغایت 26 آذرماه نیز بررسی صلاحیت داوطلبان در هیات های اجرایی انجام می‌شود. 

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستانهای کرج، فردیس و اشتهارد بیان کرد: اسامی رد صلاحیت شدگان نیز طبق ماده 51 قانون در روز 27 آذرماه به هیآت نظارت استان اعلام می گردد و طی 4 روز از 28 آذر لغایت اول دی ماه داوطلبان فرصت دارند که نسبت به نتایج اعلام نظر داشته باشند. 

قاسم پور افزود: طی 20 روز شکایت داوطلبان رد صلاحیت شده توسط هیات نظارت استان رسیدگی و در خصوص صلاحیت کلیه داوطلبان پس از کسب نظر هیأت مرکزی نظارت به فرماندار حوزه انتخابیه اعلام می‌شود.

فرماندار کرج گفت: به استناد تبصره 3 ماده 35 آیین نامه اجرایی قانون انتخابات، اسامی قطعی نامزدها از سوی وزارت کشور به مراکز حوزه های انتخابیه در تاریخ 22 بهمن ماه اعلام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز