خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبر داد:

حمل و نقل و بازار بیشترین تخلفات در خراسان شمالی/ بیش از ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی متخلفان

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۲۶۲

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح بازرسی ویژه سهمیه بندی بنزین بیشترین تخلف های گزارش شده در استان را مربوط به گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور اعلام کرد و گفت: در این مدت بخش حمل و نقل و بازار، بیشترین شکایات و تخلفات را داشته اند.

به گزارش ایلنا، سیدجواد موسوی به آغاز طرح بازرسی ویژه سهمیه‌بندی بنزین از ۲۵ آبان امسال در استان اشاره کرد و گفت: در این خصوص ۶ شعبه کشیک ویژه در شهرستان های استان فعال شده است.  

وی با اجرای طرح بازرسی ویژه سهمیه بندی بنزین ییشترین تخلف های گزارش شده دراستان را  مربوط به گرانفروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور اعلام کرد و گفت: و در این مدت بخش حمل و نقل و بازار، بیشترین شکایات و تخلفات را داشته اند.  

وی میزان جرایم نقدی متخلفان در استان را تاکنون ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

موسوی به فعالیت کشیک‌های ویژه طرح سهمیه بندی بنزین هم در شهرستان های بجنورد، شیروان، اسفراین، فاروج، گرمه و جاجرم اشاره کرد و افزود: فعالیت این کشیک ها در عصر است و تا یک ماه ادامه دارد.

وی افزود: پرونده‌های تخلف در طرح ویژه بازرسی سهمیه‌بندی بنزین با اولویت رسیدگی می شود و در صورت نیاز، فعالیت کشیک‌های ویژه تداوم می یابد.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت  خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۲۰ گروه، کار نظارت و بازرسی از بازار استان را بر عهده دارند که نیمی از این تعداد مربوط به شهر بجنورد است.  

محمد کرمیان فر افزود: برای رسیدگی بهتر به شکایات، ۲ اتاقک بازرسی در میادین شهید و کارگر، در مرکز شهر بجنورد مستقر شده است و در هر کدام از شهرهای شیرون و اسفراین هم یک اتاقک بازرسی فعال شده است .

وی متذکر شد: مردم از خرید کالاهای بدون برچسب قیمت، خودداری کنند و با این روش در جلوگیری از تخلفات احتمالی سهیم باشند.

کرمیان فر خاطرنشان کرد: مردم علاوه بر مراجعه به اتاقک های بازرسی مستقر در میادین اصلی شهرها، می توانند شکایات خود را از طریق تماس با سامانه ۱۲۴ منعکس کرده و یا تخلفات مشاهده شده را در سامانه www.۱۲۴.ir ثبت کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز