خبرگزاری کار ایران

با اهدای لوحی صورت گرفت؛

دریافت نشان ملی مدیریت استراتژیک کشور توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۳۶۴

نشان ملی مدیریت استراتژیک سال 1398 کشور در سیزدهمین دوره کنفرانس مدیریت استراتژیک به شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، در سیزدهمین دوره همایش مدیریت استراتژیک که روز سه‌شنبه 28 آبان ماه در محل سالن اجلاس سران با حضور اساتید و صاحب نظرانی چون آذری جهرمی وزیر ارتباطات، دکتر قبادیان، دکتر راغفر، حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد، مدیران ملی و کارشناسان فعال این حوزه برگزار شد، نشان ملی مدیریت استراتژیک سال 1398 کشور به شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی اهدا شد.

کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک با تکیه بر دو اصل علمی بودن و مشارکت حداکثری با حضور سازمان ها، نهادها، شرکت ها، انجمن های مرتبط و موسسه های علاقمند به مشارکت در برگزاری، با هدف ایجاد مشارکت و تعامل بیشتر بین دانشگران، پژوهشگران و مدیران مطرح حوزه مدیریت استراتژیک و با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی و همچنین موسسه های علمی داخلی و خارجی و با حضور اساتید و مدعوین برجسته بین المللی از کشورهای مختلف در طی سال های مختلف از سال 1382 تاکنون برگزار شده است.

لازم به ذکر است ستاد برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک کشور با در نظر گرفتن نظر کمیته های تخصصی مربوطه، شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی را حائز دریافت نشان ملی مدیریت استراتژیک سال 1398 کشور دانسته و با اهدای لوح و تندیس از این شرکت تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز