خبرگزاری کار ایران

با کسب ۱۷ رای؛

فرماندار قزوین، رئیس هیات ورزش های همگانی استان قزوین شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۶۷۵

فرماندار قزوین با کسب ۱۷ رای به عنوان رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان قزوین برای چهار سال انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های همگانی استان قزوین با حضور احمد گواری سرپرست فدراسیون ورزش‌های همگانی، عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع در اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد.

در این مجمع سه کاندید دیگر به نام‌های بهمن قاسمی، عطاء‌الله باجلان و سعید بالدران شرکت کرده بودند که در نهایت  محمد شفیعی به نفع کاندیدای پیروز انصراف دادند.

رئیس جدید هیات ورزش‌های همگانی استان قزوین در این مجمع گفت: احساس دین و مسئولیت برای فعالیت‌های ورزشی مردم استان باعث شد تا در این انتخابات شرکت کنم.

شفیعی افزود: قزوین پایتخت پیاده روی کشور است و باید در دوره جدید برای حفظ و ارتقای این جایگاه تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: در دوره جدید مدیریت هیات، توجه به آموزش از اولویت‌های کاری ماست که خوشبختانه در سال‌های اخیر مورد توجه هیات قرار گرفته بود و در ادامه نیز با جدیت پیگیری خواهد شد.

شفیعی گفت: همچنین توسعه ورزش‌های همگانی در سطح شهرستان‌ها و انتخاب یک رابط ورزش همگانی برای همه هیات‌های ورزشی را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

استان قزوین حدود ۱۰ هزار بیمه شده ورزشی در رشته ورزش‌های همگانی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز