خبرگزاری کار ایران

معاون اداره مدیریت بحران استان خبر داد:

اجرای مانور زلزله در 70 مدرسه استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۴۰۶

مانور ایمنی و زلزله روز ششم آذرماه با شعار «مدرسه ایمن جامعه تاب آور» در ۷۰ مدرسه استان قزوین اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین روز شنبه در نشست هماهنگی برای برگزاری مانور ایمنی و زلزله استان افزود: مانور ایمنی و زلزله در ۲۰ مدرسه مرکز استان و ۵۰ مدرسه در شهرستان‌ها (هر شهرستان ۱۰ مدرسه) اجرا می‌شود.

رضا ردایی هدف از برگزاری این مانور را نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در بین دانش آموزان و اولیا و مربیان عنوان کرد و گفت: شیوه جدید مقابله با زلزله در سراسر کشور محله محور شده و از این پس مدارس به عنوان پایگاه‌های امن در محل شناخته می‌شوند.

وی با بیان اینکه زنگ مانور ایمنی و زلزله در ۲ مدرسه شاهد و نرگس با حضور استاندار قزوین به صدا در می‌آید، اظهار داشت: استاندار و مسئولان استانی با حضور در این مدارس به صورت نمادین مانور زلزله را از نزدیک مشاهده خواهند کرد.

ردایی همچنین به هماهنگی لازم برای اعمال محدودیت‌های ترافیکی و انتظامی در نزدیکی مدارس اشاره کرد و گفت: خودروهای پلیس، آتش نشانی و هلال احمر در محل اجرای مانور حضور دارند و شیوه امدادرسانی را به اطلاع عموم می‌رسانند.

معاون اداره کل مدیریت بحران استانداری قزوین خاطرنشان کرد: مانور ایمنی و زلزله هر ساله در تمام مدارس کشور اجرا می‌شود تا سطح آمادگی مردم به خصوص دانش آموزان در برابر حوادث غیرمترقبه افزایش یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز