خبرگزاری کار ایران

شب گذشته رخ داد؛

مصدومیت یک نفر در تیراندازی بلوار کشاورز زاهدان/ضارب دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۸۶۰

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: فردی که شب گذشته با تیراندازی در بلوار کشاورز زاهدان موجب مصدومیت یک جوان شده بود در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ حمید رضا اکبری، اظهار داشت: شب گذشته یک مورد تیراندازی منجر به جرح یک شهروند، در بلوار کشاورز زاهدان گزارش شد که سریعا مأموران کلانتری ۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی افزود: با حضور مأموران در صحنه و انجام تحقیقات میدانی از شاهدان عینی حاضر در محل مشخص شد، سرنشین یک دستگاه سواری پراید ۱۱۱ با سلاح شکاری ساچمه زن به یک جوان تیراندازی و از محل متواری شده است.
 
فرمانده انتظامی زاهدان با اشاره به مجروح شدن این جوان ۲۱ از ناحیه پای چپ و انتقال او به بیمارستان خاتم زاهدان گفت: باتوجه به حساسیت موضوع بلافاصله مأموران دایره اطلاعات کلانتری ۱۵ تحقیقات خود رابرای شناسایی عامل تیر اندازی آغاز کردند.
 
این مقام انتظامی بیان داشت: تیم رسیدگی کننده به پرونده با دریافت اظهارات فرد مجروح شده و با جمع آوری سرنخ‌های موجود، فرد ضارب را که جوانی ۲۳ ساله و از دوستان قبلی این فرد بود شناسایی کردند.
 
سرهنگ اکبری گفت: با توجه به متواری بودن این فرد، مأموران با انجام یکسری اقدامات تخصصی، در کمتر از یک ساعت مخفیگاه او را، شناسایی و با هماهنگی قضایی متهم را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.
 
وی با اشاره به توقیف خودروی مورد استفاده ضارب گفت: با انتقال متهم به کلانتری و درپی تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که او بدلیل اختلافات و کدورت پیش آمده، دست به این اقدام زده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز