خبرگزاری کار ایران

دادستان کرج خبر داد؛

رسیدگی به شکایات مال باختگان حوادث اخیر گرانی بنزین در کرج وفردیس / پلیس در کنار مردم است

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۸۳۲

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز گفت: مردم اگر خواسته قانونی و یا اعتراضی به تصمیمی دارند در قالب قانونی پیگیری کنند و ما هم به عنوان مدعی‌العموم همراه مردم هستیم و حقوق آنها را پیگیری خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا ، حاجی‌رضا شاکرمی با اشاره به اقدامات منجر به تخریب اموال عمومی و اخلال در نظم در استان البرز و در جمع خبرنگاران گفت: هویت این افراد شرور معلوم نبود، حتی بعضی از شهرهای دیگر وارد کرج و فردیس شده و اقدام به تعرض به دستگاه‌های خدمات رسان از جمله شهرداری، بانک‌ها و سایر دستگاه‌ها کردند.

 شاکرمی  اضافه کرد: اعتقاد ما این است که مردم اگر خواسته قانونی و یا اعتراضی به تصمیمی دارند در قالب قانونی پیگیری کنند و ما هم به عنوان مدعی‌العموم همراه مردم هستیم و حقوق آنها را پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: حساب مردم از افرادی که در خیابان‌ها راه بندان ایجاد، سرقت و تخریب می‌کنند  متفاوت است، افرادی هستند که قصد دارند امنیت کشور را مختل و اموال مردم را حیف و میل و یا اموال مردم را سرقت کنند؛ پلیس، مرجع قضایی، شورای تامین و همه مسئولان در کنار مردم هستند و وظیفه آنها احیای حقوق و تامین امنیت مردم و محافظت از جان و مال مردم است.

وی افزود: پلیس ناگزیر باید از مردم دفاع کند، مردمی هم که اموال خود را از دست داده‌اند برای رسیدگی شکایت کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز