خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد؛

مردم به شایعات توجه نکنند/ دستگیری برخی عوامل اغتشاشات دیروز استان

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۴۷۵

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی در پی تجمع اعتراضی مردم به دلیل گران شدن قیمت بنزین گفت: برخی از عوامل اغتشاشگر دیروز استان که دست به اقداماتی همچون تخریب اموال عمومی زدند ، شناسایی شدند.

علیار راستگو در گفت‌ وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح مدیریت سوخت و اعتراض‌های اخیر مردم در برخی از شهرستان‌های استان گفت: این تصمیم توسط سران سه قوه گرفته شده است و در آمد حاصل از این امر به دهک های پایین جامعه پرداخت می‌شود و این مبلغ نیز جدای یارانه ماهانه است.

وی خاطرنشان ساخت : با تصمیمات سران قوا طرح مدیریت سوخت به نفع  تمامی اقشار جامعه است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به برخی تحرکات در نقاط مختلف شهر تبریز و شهرستان‌های استان اضافه کرد :  شهر تبریز از حوالی ساعت ۱۱ پیش از ظهر  دیروز شنبه-25 آبان ماه- در برخی نقاط به دلیل نزدیکی به ساعات ترافیکی شهر، از این موضوع استفاده کرد و دست به اقداماتی زدند که موجب تخریب یک تعداد اموال عمومی شد که بازر‌ترین این عوامل تخریب اتوبوس‌ها و آتش کشیدن درختان بود.

راستگو تاکید کرد: مهم‌ترین مسئله برای ما تامین آرامش جامعه بوده و مطمئن هستیم مردم هم این موضوع را می‌دانند و از آنها می خواهیم که به شایعات توجه نکنند.

راستگو  با اشاره به اینکه  از رسانه‌ها می‌خواهیم مردم را به آرامش دعوت کنند، گفت: برای پیشگیری از جوسازی رسانه‌های معاند اینترنت قطع و محدود شده است.

راستگو با اشاره به اتفاقات دیروز در تبریز گفت: خوشبختانه در اتفاقات دیروز مصدومیت  نداشتیم اگر چه  جمع‌بندی نهایی در چند روز آینده اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز