خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان قزوین:

۳۳ هزار استاندارد تا امروز تشکیل شده است

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۸۴۴

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: ۳۳ هزار استاندارد از ابتدای تاسیس استاندارد ایران تا امروز تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمود صارمی صبح امروز در آئین تجلیل از واحدهای نمونه و منتخب استان قزوین که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: استانداردهای ویدئویی خالق صحنه جهانی به عنوان شعار امسال استاندارد در نظر گرفته شده است و ما انسان ها از ابتدای خلقت تا به امروز به دنبال انتقال اطلاعات به نسل های آینده بودیم.

وی افزود: استاندارد به کمک ویدئوها آمده تا دانش بشر را به نسل آینده انتقال دهد.

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: در سال رونق تولید، استاندارد نقش پررنگی را در تحقق این شعار دارد و به کمک استاندارهایی که تدوین کرده با بالا بردن سطح کیفیت می تواند در تولید رونق کمک کنند.

صارمی عنوان کرد: ۳۳ هزار استاندارد از ابتدای تاسیس استاندارد ایران تا امروز تشکیل شده و کمک شایانی را به بالا بردن سطح کیفی محصولات در کشور کرده است و قانون تقویت توسعه سازی سازمان ملی استاندارد توانست حرکت رو به جلوی خود را پیش ببرد.

وی مطرح کرد: امسال فرایند انتخاب واحدهای تولیدی و ارزیابی ابتدایی توسط ادارات کل استانی انجام شد و بعد از آن توسط استانداردملی ارزیابی و شناخته شد.

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: واحدهای برتری را در سطح واحدهای کشور نداشتیم اما اداره کل استاندارد قزوین علاوه بر تکالیف عملکردی، فعالیت های شاخص دیگری را انجام داده است.

صارمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه استاندارد خاطرنشان کرد: واگذاری دبیرخانه استاندارد به بخش خصوصی، اجرای بسته های حمایتی در تولیدات و واردات، صدوراولین پرونده حدمجازآلاینده برای محصولات کشاورزی، راه اندازی کارگروه استاندارسازی و سروسامان دادن به استانداردها مشارکت در برگزاری نمایشگاه ساختمان از جمله اقدامات بوده است.

وی اضافه کرد: تقویت و توسعه دفترپژوهش منطقه ای استاندارد از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز