خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

خبر ضرب و شتم یک بیمار در بیمارستان رضوانشهر جعلی است/فیلم منتشر شده مربوط به 7 ماه قبل است

asdasd
کد خبر : ۸۲۹۶۴۵

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با رد ادعای ضرب و شتم یک بیمار در بیمارستان رضوانشهر،خبر و فیلم منتسب به آن را مربوط به گذشته دانست .

مازیار محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص انتشار فیلمی با عنوان ادعایی" ضرب و شتم  بیمار توسط پرسنل بیمارستان در رضوانشهر" اظهار داشت:چنین اتفاقی طی روزهای اخیر رخ نداده و فیلم مربوط به ایام نوروز امسال است که احکام اولیه پرونده آن نیز صادر شده است.

وی با تاکید بر اینکه وقوع این دست از قضایا مورد تایید دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیست گفت: مطرح شدن این خبر و انتشار فیلم قدیمی در خلال سفر وزیر بهداشت به گیلان و به صورت هماهنگ جای ابهام و سوال دارد.

محمدی با اشاره به اینکه برخی در تلاشند که دستاوردهای سفر وزیر بهداشت به گیلان را به حاشیه برانند خاطرنشان کرد:سفر وزیر بهداشت به گیلان ثمرات خوبی را نیز برای استان به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا،در روزهای گذشته فیلمی از درگیری میان همراهان یک بیمار با پرستاران بیمارستان رضوانشهر در فضای مجازی منتشر و ادعا شده بود این فیلم مربوط به زمان سفر وزیر بهداشت به گیلان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز