خبرگزاری کار ایران

خانپور به ایلنا خبر داد:

تخریب بخشی از بالکن واحد صنعتی در قزوین حادثه آفرید/ تعدادی از مدیران آموزش و پرورش مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۵۲۶

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در بازدید از نمایشگاه یک واحد صنعتی در شهرک صنعتی کاسپین که در بالکنی برپا شده بود، به علت ازدحام جمعیت بخشی از آن فرو ریخت و حادثه آفرید.

حمیدرضا خانپور در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانبندی شده، امروز به همراه مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین، معاونان ایشان و مدیران آموزش و پرورش شهرستان ها در قالب تور از چند واحد صنعتی، خدماتی و تولیدی مرتبط با کار آموزش و پرورش بازدید داشتیم تا مدیران کارآفرین در سال رونق تولید با این واحد صنعتی آشنا شوند.

وی افزود: در این برنامه ابتدا از نمایشگاه دائمی شهرک صنعتی کاسپین و سپس یک واحد صنعتی بازدید کردیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین بیان کرد: در بازدید از دومین واحد صنعتی قصد داشتیم از نمایشگاه این واحد که در طبقه دوم و بر روی بالکنی بود، بازدید کنیم که به دلیل ازدحام جمعیت، بخشی از بالکن تخریب شد و برخی که در حال بازدید بودند، دچار حادثه شده و به بیمارستان منتقل شدند.

در این حادثه ۱۲ تن از مدیران آموزش و پرورش به همراه دو تن از مدیران شرکت شهرک‌های صنعتی استان مصدوم شدند. ۱۳ مصدوم حادثه به بیمارستان شهید رجایی و یک نفر هم به بیمارستان ولیعصر آبیک منتقل شدند.

هم اکنون ۴ نفر از مصدومان به علت شکستگی بستری هستند و مابقی سرپایی درمان و از بیمارستان مرخص شدند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز