خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

اگر مدیری علیه و یا به نفع کسی جهت گیری کند با آن مدیر برخورد می کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۹۹۵

استاندار قزوین گفت: جهت گیری علیه کسی نباید صورت بگیرد و اگر مدیری علیه و یا به نفع کسی جهت گیری کند با آن مدیر برخورد خواهم کرد و مدیران باید بی طرف باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جلسه شورای اداری استان قزوین ظهر روز چهارشنبه با حضور جمعی از مدیران این استان در استانداری قزوین برگزار شد.

هدایت‌الله جمالی پور در این جلسه اظهار کرد: ما باید به هم کمک کنیم و اگر در کنار هم نباشیم و ظرفیت های هم را بسیج نکنیم کاری پیش نمی رود و یکی از مشکلات اساسی جامعه ما این است که دل ها ی ما همراه هم نیست و گاها براساس برداشت ها نسبت به یکدیگر قضاوت می کنیم.

جمالی پور مطرح کرد: باید امروز عزم خود را جزم کنیم و تشکیل ستاد بودجه انجام شود و نقاط ضعف را بررسی کنیم و مدیران تلاشگر را تشویق خواهیم کرد و از مدیران انتظار داریم بیشتر در جریان مشکلات مناطق قرار بگیرد؛ مدیری که فقط در اتاقش حضور داشته باشد، مدیر نیست و مدیری صالح است که مردم نسبت به او نظر مناسبی داشته باشند.

جمالی پور تصریح کرد: ما حق نداریم از امکانات دولتی به نفع کسی استفاده کنیم و باید مسئولان این امر را رعایت کنند و مدیران به امانتداری و حفظ بیت المال توجه داشته باشند و همه کمک کنند تا این ماموریت به خوبی انجام شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز