خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی اعلام کرد:

بارش باران در بیشتر مناطق کشور/ کاهش 8 درجه‌ای هوا در روزهای آینده/ شهرکرد و بوشهر به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرها

asdasd
کد خبر : ۸۲۵۱۹۹

کارشناس سازمان هواشناسی شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی با اشاره به شرایط جوی کشور طی روز‌های آینده، گفت: از امروز تا پایان هفته در بیشتر مناطق کشور بارندگی داریم.

وی ادامه داد: امروز در برخی مناطق شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات جنوب غرب و برخی از مناطق شمال شرق کشور برای بعد از ظهر بارش پراکنده و وزش باد‌های به نسبت شدید پیش بینی می‌شود.

گودرزی با بیان اینکه شدت بارش امروز آذربایجان غربی و شرقی و کردستان و کرمانشاه را در بر می‌گیرد، افزود: احتمال آب گرفتگی معابر و جاری شدن روان آب‌ها و مه آلود‌های جاده‌های کوهستانی وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه جمعه سامانه بارشی نسبتا قوی از سمت شمال غرب وارد کشور خواهد شد، تصریح کرد: امروز بعد از ظهر در نقاطی از جنوب کشور در برخی نقاط سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شمال هرمزگان بارش‌های پراکنده خواهیم داشت.

گودرزی با بیان اینکه سواحل شمالی تا روز‌های پایانی هفته به صورت متناوب بارش باران دارند، گفت: 5 تا  8 درجه دمای هوا در نوار شمالی کشور خنک‌تر خواهد شد.

وی ادامه داد: در ارتفاعات و نقاط سردسیر شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی احتمال بارش برف می‌رود.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه برای تهران افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود گفت: شهرکرد با دمای ۲ درجه خنک‌ترین و بوشهر با دمای ۳۵ درجه گرم‌ترین مراکز استانی بوده اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز