خبرگزاری کار ایران

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

آغاز بارش‌ها در نیمه‌غربی‌کشور/ بارش باران در مناطق‌ جنوبی از چهارشنبه/ تهران بارانی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۲۵۹۱۰

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به آغاز بارش ها در نیمه غربی کشور برای مناطق جنوبی در پایان هفته بارش باران و آب گرفتگی معابر و افزایش ارتفاع آب رودخانه‌ها پیش بینی کرد.

به گزارش ایلنا، محمد اصغری گفت: در پایان هفته برای مناطق بوشهر، جنوب فارس، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان بارش باران و آب گرفتگی معابر و افزایش ارتفاع آب رودخانه‌ها پیش بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: برای مناطق جنوب شرق کشور نظیر جنوب فارس، خراسان رضوی، دامنه مرکزی زاگرس، چهارمحال و بختیاری و ارتفاعات کرمانشاه، لرستان خیزش باد و بارندگی پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به آغاز بارش در نیمه غربی کشور از امروز گفت: بارش‌ها برای مناطق آذربایجان غربی و شرقی، کردستان و کرمانشاه، ایلام و خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، به صورت برف و باران گزارش شده است.

کارشناس سازمان هواشناسی، همچنین برای استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، مرکزی و همدان نیز بارش باران پیش بینی کرد.

وی برای بوشهر بارندگی و آب‌های خلیج فارس را متلاطم پیش بینی کرد و گفت: کاهش دما و بارش برف برای استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی و اردبیل پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز