خبرگزاری کار ایران

تازه ترین اخبار از راهپیمایی اربعین؛

حل مشکل جابجایی زوار در خاک عراق / تردد 2 میلیون زائر به عراق از مرز مهران

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۴۶۴

دبیر ستاد مرکزی اربعین از اعزام 670 دستگاه اتوبوس به خاک عراق برای جابجایی رایگانِ زائران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد محمدی‌فر با اعلام این خبر افزود: بدنبال ازدحام جمعیت در مرزهای ورودی در خاک عراق و کمبود اتوبوس برای جابجایی زائرین با هماهنگی‌های صورت گرفته، تعداد 670 دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائرین  در خاک عراق به این کشور اعزام شد و مشکل انتقال زوار به کربلا برطرف شد.

افزایش گیت های گذرنامه در عراق
سردار فتحی‌زاده فرمانده قرارگاه اربعین ناجا با اشاره به ازدحام جمعیتِ زائرانِ اربعین در مبادی ورودیِ کشور، از افزایش گیت های گذرنامه در کشور عراق خبر داد.

تردد 2 میلیون زائر به عراق از مرز مهران

به گفته استاندار ایلام تاکنون حدود 2 میلیون نفر از مرز مهران به خاک عراق تردد داشته اند که بخشی از آن، شاملِ زائرانی است که در راه بازگشت به کشور هستند. بیش از 900 هزار نفر هم از مرزهای شلمچه و چذابه عبور کردند.

احتمالِ یکطرفه شدنِ مسیرهای بازگشتِ زائران
رئیس پلیس راهِ ناجا با اشاره به تمهیدات ترافیکیِ پلیس در محورهای منتهی به مرزهای ایران و عراق، از زائران خواست باتوجه به تلاقی ترافیکِ رفت و برگشتِ زائران، برای بازگشتِ خود، برنامه ریزی کنند. همزمان با آغاز روند بازگشت زائرانِ اربعین، پلیس، از احتمالِ یکطرفه شدنِ مسیرهای بازگشتِ زائران به کشور خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز