خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی قزوین بیان کرد:

ثبت یک طلاق به ازای هر 3.6 ازدواج در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۹۵۲

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: از هر ۳.۶ ازدواج در استان قزوین یک طلاق ثبت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مدیرکل بهزیستی استان قزوین روز چهارشنبه در دیدار مدیران دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین افزود: از هر ۳.۶ ازدواج در استان یک طلاق ثبت می‌شود ولی استان قزوین در این بخش جزو ۱۰ استان دارای بیشترین طلاق نیست.

علیرضا وارثی اضافه کرد: به منظور کاهش طلاق در استان، سامانه تصمیم در چهار شهرستان راه اندازی شده است.

وارثی ادامه داد: سازمان بهزیستی ۱۵۰ خدمت متنوع را از زمان جنینی یک انسان تا بعد از فوت تولی‌گری کرده و آنها را با همکاری بخش خصوصی انجام می‌دهد.

وی، شیوع معلولیت را در قزوین ۴.۲۶ درصد عنوان کرد و افزود: در حال حاضر بهزیستی استان قزوین ۲۴ هزار معلول را تحت پوشش خدمات خود دارد که ۱۸ هزار و ۱۶۵ تن از آنان مستمری دریافت می‌کنند.

وارثی اظهار داشت: در حوزه اعتیاد هم نرخ شیوع در بین افراد ۱۵ تا ۲۴ سال استان ۲.۹۷ و در کشور ۳.۴ درصد و در بانوان نیز ۹ دهم درصد است.

وی گفت: در حال حاضر ۲۱ مرکز ترک اعتیاد و ۲۴ مرکز کاهش آسیب و یک مرکز تی سی در استان فعالیت می‌کنند.

وارثی اظهار داشت: در نیمه نخست امسال سه هزار و ۴۶۲ نفر از مراکز ترک اعتیاد استان خدمت دریافت کرده‌اند.

مدیرکل بهزیستی قزوین همچنین به نگهداری ۱۷۸ کودک در پنج مرکز غیردولتی و یک مرکز دولتی اشاره کرد و گفت: همچنین بهزیستی استان، سرپرستی ۲۶۳ کودک محصول طلاق را نیز با پرداخت هزینه ماهانه به فامیل درجه یک آنها سپرده است.

وارثی با اشاره به فعالیت ۱۱۵ مهدکودک در استان افزود: روزانه پنج هزار و ۸۴۲ کودک از خدمات این مهدها بهره مند می‌شوند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز