خبرگزاری کار ایران

کرباسی به ایلنا خبر داد:

انتقال روزانه حدود ۲ هزار زائر اربعین حسینی در تایباد

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۶۷۰

مسئول کمیته حمل و نقل ستاد اربعین شهرستان تایباد گفت: امسال طبق پیش بینی‌های انجام شده به صورت روزانه ۵۰ دستگاه اتوبوس کار انتقال ۲ هزار مسافر از اتباع افغانستان در دهه پایانی صفر را انجام خواهند داد.

علی اصغر کرباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال در دهه‌ پایانی صفر حدود 50 هزار زائر افغانستانی برای شرکت در مراسم عزاداری اربعین حسینی و رحلت پیامبر اکرم (ص) از طریق مرز دوغارون وارد کشور شوند. 

وی افزود: برای جابجایی این تعداد 1200 دستگاه اتوبوس نیاز است و با توجه به اینکه تنها 55 دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل این شهرستان موجود است، اقدامات جهت اعزام اتوبوس برای انتقال زائران از شهرهای تربت جام، تربت حیدریه، کاشمر، خواف و نیشابور صورت گرفته است. 

کرباسی مطرح کرد: سال گذشته 516 دستگاه اتوبوس کار جابجایی 21 هزار و 900 زائر افغانستانی را در دهه پایانی صفر از تایباد انجام دادند. 

از روز گذشته زائران افغانستانی در قالب کاروان‌های زیارتی از مرز دوغارون وارد ایران شدند و پس از پذیرایی در موکب های مستقر در مرز دوغارون که به همت آستان قدس رضوی و ستاد اربعین شهرستان تایباد مستقر شده است برای زیارت به کربلای معلی اعزام می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز