خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس پارلمان محلی قزوین:

خواستار شهری بدون متکدی در قزوین هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۴۶۳

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در تذکری به شهرداری، خواستار جمع آوری متکدیان از سطح شهر شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، مهدی عبدالرزاقی نایب رئیس پارلمان محلی این شهر که در جلسه علنی صحن شورا با دستور کار بررسی برنامه نامزدهای تصدی پست شهرداری قزوین سخن می گفت، با تأکید بر این که باید متکدیان از سطح شهر به ویژه تقاطع ها جمع آوری شوند، افزود: برای این که قزوین به شهری بدون متکدی تبدیل شود، ساماندهی وضعیت فعلی با برنامه ریزی صحیح و اصولی و پیگیری های مستمر مجموعه مدیریت شهری امری اجتناب ناپذیر تلقی می شود.

وی در ادامه این جلسه، که به بررسی برنامه نامزدهای تصدی پست شهرداری قزوین اختصاص داشت، خواستار ارائه راهکار برای رفع مشکل بدهی های شهرداری از سوی نامزدهای حاضر در جلسه شد.

عبدالرزاقی خاطرنشان کرد: در حال حاضر رکود صنعت ساخت و ساز، درآمدهای شهرداری را نیز تحت تأثیر قرار داده است؛ از همین رو شهردار آینده قزوین باید برای ایجاد درآمدهای پایدار برنامه عملیاتی داشته باشد.

نایب رئیس شورای شهر قزوین با بیان این مطلب که در حال حاضر شهرداری ماهانه بیش از 15میلیارد تومان بابت حقوق پرسنل خود هزینه می‌کند، ادامه داد: علاوه بر هزینه‌های جاری، بدهی‌های شهرداری به بانک شهر و جرایم دیر کرد آن چالشی است که باید برای آن چاره اندیشی شود.

این عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اهمیت تعاملات فرا استانی برای جذب اعتبارات لازم اضافه کرد: اجرای تعدادی از پروژه های عمرانی و خدماتی در قزوین فرا استانی محسوب می شود؛ یعنی باید با بهره گیری از تعاملات کشوری و اعتبارات ملی در کنار تدوین برنامه های منطقی و اصولی به مرحله اجرا برسد.

ارائه راهکارهای عملیاتی برای ایجاد درآمدهای پایدار، توجه به حفظ و احیای باغستان سنتی و نوسازی بافت فرسوده در قزوین از دیگر خواسته های نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین از نامزدهای تصدی پست شهرداری قزوین بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز