خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

سرانه بهداشتی مشهد مناسب نیست/ به دنبال این هستیم که مطالبه گری اجتماعی در مسیر قانونی افزایش پیدا کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۹۴۶

استاندار خراسان رضوی گفت: از افزایش ضریب مطالبه گری در جامعه استقبال می‌کنیم چرا که معتقدیم تحقق این مهم، باعث کاهش آسیب های اجتماعی و امنیتی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی در نشست مشترک با اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: اگر اعتراضات به حق، مدیریت شده و مطالبات عمومی از مسیر قانونی پیگیر شود، می تواند به فرصت برای رفع نقاط ضعف در عملکرد دستگاه های اجرایی تبدیل شود.

وی با تاکید بر اینکه در صورت افزایش ضریب مطالبه گری در جامعه، آسیب های اجتماعی و امنیتی کاهش می یابد، ادامه داد: در استان به دنبال این هستیم که مطالبه گری اجتماعی در مسیر قانونی خود افزایش پیدا کند.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: به رغم آنکه میزان فراخوان ها حدود 38 درصد افزایش داشته است اما تجمع های برگزار شده در استان 40 درصد کاهش پیدا کرده است لذا باید با معترضان گفت‌وگو کرده و شرایط را برای رفع مشکلات آن‌ها فراهم کنیم. 

رزم حسینی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در راستای تسهیل ارائه خدمات درمانی با کیفیت تر به مردم، درخواست های مطرح شده از سوی هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رابطه با سرانه درمانی زائر، افزایش تخت های بیمارستانی و وصول مطالبات از بیمه ها را پیگیری خواهیم کرد. 

محمدرضا دارابی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم ضمن گزارشی از سرانه های درمانی و بهداشتی مشهد و مقایسه آن ها با سایر شهرها، گفت: سرانه بهداشتی مشهد نسبت به جایگاه و میزبانی از حجم قابل توجهی زائر و توریست خارجی مناسب نیست و مسئولان باید نگاه ویژه تری نسبت به این کلانشهر داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز