خبرگزاری کار ایران

به ریاست معاون اقتصادی استاندار؛

نشست مسئولان زون‌های تخصصی رینوتکس هفتم تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۱۱۸

جلسه ستاد اجرایی هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی (رینوتکس) با حضور مسئولان زون‌های تخصصی 18گانه این نمایشگاه و به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علی جهانگیری در این جلسه از تشکیل دو زون تخصصی فناوری فضایی و فناوری‌های بخش معدن در این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت: با افزوده شدن این دو زون، رینوتکس هفتم در 18زون تخصصی برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه در چهار بخش ایده‌های فناورانه و طرح‌های استارتاپی، توسعه و تجاری سازی محصولات فناورانه، فروش محصولات فناورانه دانش بنیان و معرفی نیازمندی های فناورانه برگزار خواهد شد.

جهانگیری، کمک به تجاری سازی فناوری، بسترسازی برای تکمیل چرخه علم تا فناوری و فناوری تا کسب و کار، شناسایی و معرفی نو آوری ها و اختراعات فناورانه، طرح‌ها و ایده‌های دانش محور، جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی برای فرصت‌های سرمایه گذاری دانش بنیان، افزایش صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان و ایجاد اشتغال را از اهداف مهم این نمایشگاه عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این نمایشگاه به آدرس اینترنتی WWW.RINOTEX.IR مراجعه کنند.

در این جلسه مسئولان زون‌های تخصصی نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی نیز به تشریح برنامه های خود پرداختند.

هفتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از 13تا 17آبان در محل نمایشگاه بین‌الملی تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز