خبرگزاری کار ایران

به همت منطقه ویژه اقتصادی پیام و کمیته امداد؛

انجمن نیکوکاری پیام با اهداف حمایتی در حوزه کار آفرینی، اشتغالزایی و درمان افراد نیازمند تاسیس شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۶۴۵

انجمن نیکوکاری پیام در راستای اجرای طرح های همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) و با هدف حمایتی در توسعه اشتغالزایی، کار آفرینی، آموزش و حمایت‌های درمانی افراد کم توان در منطقه ویژه اقتصادی پیام تاسیس شد .

به گزارش ایلنا، به همت منطقه ویژه اقتصادی پیام و هماهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز انجمن نیکوکاری پیام با هدف کار آفرینی، آموزش و حمایت های درمانی افراد کم توان در منطقه ویژه اقتصادی پیام تاسیس شد.

به همین منظور اولین جلسه کاری انجمن نیکوکاری پیام با حضور نادر ثناگومطلق مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، به عنوان هیات عامل انجمن نیکوکاری و مدیران ارشد شرکت های مادیران فرش وزرا و نیروگاه حرارتی برودتی منطقه و دو تن از همکاران پیام به عنوان اعضای هیات عامل در محل دفتر مدیرعامل منطقه ویژه پیام برگزار شد .

بنابر این گزارش تاسیس این انجمن در راستای طرح های همکاری پیام با مجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) و به منظور ایجاد تسهیلات در زمینه توسعه کارآفرینی و ایجاد اشتغال برای قشر کم بضاعت و نیازمند بوده است .

این گزارش می افزاید از جمله مهم ترین موارد توافق اعضاجهت شروع فعالیت ها، ایجاد تسهیلات، کارآفرینی و اشتغال جهت‌توسعه حوزه اشتغال،حمایت از طرح‌های درمانی اقشار کم توان، تهیه جهیزیه برای جوانان ، ایجاد مراکز آموزش، شناسایی استعدادهای افراد نیازمند جهت معرفی به صنعت و ایجاد زمینه های اشتغال زایی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز