خبرگزاری کار ایران

معاون امور فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد تهران خبر داد؛

ارائه تسهیلات ویژه به دانشجویان علوم پزشکی

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۲۸۷

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران از ارائه تسهیلات ویژه به دانشجویان در چهارمین نمایشگاه کتاب های علوم پزشکی و دارویی خبر داد.

به گزارش ایلنا ، مهرشاد کاظمی در نشست خبری چهارمین نمایشگاه کتاب های علوم پزشکی و دارویی، سومین نمایشگاه رسانه های سلامت محور و اولین نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی با اشاره به استقبال ناشران پزشکی و فعالان عرصه فرهنگی حوزه سلامت از این نمایشگاه ها، اظهار کرد: امسال 2 هزار مترمربع به نمایشگاه کتاب های علوم پزشکی و دارویی اختصاص یافته و 43 ناشر هم در این نمایشگاه شرکت دارند که برخی از آنان نماینده چند ناشر داخلی و حتی شرکت خارجی هستند.

وی با بیان اینکه کتاب های ارایه شده در نمایشگاه مربوط به 3 سال اخیر هستند، گفت: زمان برپایی نمایشگاه کتاب های پزشکی و دارویی به دلیل همزمانی با شروع سال تحصیلی دانشگاه ها بسیار مناسب است و دانشجویان قادرند 90 درصد نیاز خود را به کتاب های تخصصی برآورده کنند.

معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اشاره به تسهیلات پیش بینی شده برای دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاها، تصریح کرد: دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها می توانند با استفاده از 30 درصد تسهیلات ارشاد و نیز 20 درصد تخفیف ناشران، کتاب های مورد نیاز خود را به صورت نیم بها خریداری کنند.

کاظمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برپایی سومین نمایشگاه رسانه های سلامت محور، گفت: در نمایشگاه امسال 40 رسانه تخصصی حضور دارند که 20 رسانه دارای غرفه اختصاصی هستند.

به گفته معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، برگزاری کارگاه های آموزشی خبرنویسی و گزارش نویسی حوزه سلامت از جمله برنامه های پیش بینی شده در این دوره از نمایشگاه است.

وی با اشاره به فعالیت 260 چاپخانه تخصصی حوزه پزشکی و دارویی، خاطرنشان کرد: 20 شرکت حوزه چاپ و بسته بندی محصولات پزشکی در قالب اولین نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی به معرفی فعالیت های خود خواهند پرداخت.

 چهارمین نمایشگاه کتاب های علوم پزشکی و دارویی، سومین نمایشگاه رسانه های سلامت محور و اولین نمایشگاه صنعت چاپ و بسته بندی از 2 تا 4 مهرماه جاری در محل مصلای امام خمینی برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز