خبرگزاری کار ایران

احتمال تشکیل طوفان حاره‌ای در فاصله 900 کیلومتری چابهار / هشدار به کشتی‌های تجاری از تردد در محدوده عرض های 18 تا 22 درجه شمالی

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۱۵۹

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: احتمال تشکیل طوفان حاره‌ای در فاصله 900 کیلومتری چابهار وجود دارد و کشتی داران از تردد در محدوده عرض های 18 تا 22 درجه شمالی تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

علی ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: امروز یک کم فشار حاره‌ای در مدار 20 درجه شمالی و در فاصله 900 کیلومتری از بندر چابهار شکل گرفته است و پیش بینی می شود این کم فشار به طوفان حاره‌ای تبدیل شود و به سمت شمال غرب و سواحل کشور عمان حرکت کند.

ملاشاهی افزود: این پدیده در حال حاضر تأثیر مستقیمی بر سواحل جنوب ایران ندارد اما دریانوردان فرا ساحل استان توجه داشته باشند که با تشکیل طوفان حاره‌ای، دریا در محدوده فعالیت طوفان به شدت مواج و متلاطم می شود.

وی عنوان کرد: از امروز وضعیت این کم فشار به صورت مستمر در اداره کل هواشناسی استان رصد می شود و هر گونه تغییر در مسیر حرکت آن به اطلاع فعالان دریایی جنوب استان خواهد رسید.

ملاشاهی تأکید کرد: توصیه می‌شود کشتی‌های تجاری و شناورهای دریایی استان از تردد در محدوده عرض های جغرافیایی 18 تا 22 درجه شمالی تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز