خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل باشگاه علم وادب تبریز مطرح کرد:

مسئولان اگر حمایت نمی‌کنند، نگذارند عده‌ای با اغراض شخصی حریفان را تجهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۰۶۲

مالک باشگاه علم و ادب تبریز، حذف پسوند شهرداری تبریز از نام تیم فوتبال این باشگاه را دلیل بی‌مهری‌ها نسبت به این تیم عنوان کرد و گفت: مسئولان اگر حمایت نمی‌کنند، نگذارند عده‌ای با اغراض شخصی حریفان را تجهیز کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل بابازاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پسوند شهرداری تبریز با نیت حفظ برند تیم قدیمی شهرمان در عنوان تیم آورده شده بود که به‌خاطر بی مهری عوامل شهرداری آن را حذف می‌کنیم و از این به بعد تیم با نام علم و ادب در بازی‌ها حضور خواهد داشت.

وی افزود: اینکه به تیم حریف در استادیوم اصلی وقت تمرینی بدهند و ما را از این مهم محروم کنند، قطعا خیانت به جوانان یک شهر و دیار است. جوانان شهر ما به این بی مهری ها عادت کرده اند.

مالک باشگاه علم و ادب خاطرنشان کرد: وقتی یک نفر که هیچ سابقه و تخصص ورزشی ندارد و اتفاقی مدیرعامل یک مجموعه‌ ورزشی می‌شود طبیعی است که تصمیمات عجیب هم بگیرد.

بابازاده با اعلام حمایت از کادر فنی تیم تصریح کرد: از یونس باهنر تحت هر شرایطی حمایت می‌کنیم چون حمایت از او راه را برای مربیان سالم و باشخصیت باز می‌کند. نباید این جمله باب شود که مربیانی که فحاشی می کنند، موفق ترند.

وی تاکید کرد: نتایج هفته های اول با توجه به مشکلات و کارشکنی‌هایی که انجام شد و تیم نتوانست تمرینات آمادگی خود را انجام دهد، طبیعی است. مطمئن باشید تیم ما هفته به هفته بهتر خواهد شد.

بابازاده خطاب به مسئولان ورزشی استان گفت: از مسئولین خواهش می‌کنم که از این تیم حمایت کنند. میانگین سنی این تیم ۲۱ سال و کاملا بومی است. از مسئولان امر سئوال می‌کنم که چقدر باید هزینه می‌کردند تا این فضا را برای این جوانان ایجاد می شد؟ حال حداقل حمایت‌های معنوی را از این جوانان دریغ نکنند. این‌ها بازیکنان جوانان همین دیار هستند و از گوشه گوشه شهر به این تیم پیوستند. مسئولان حداقل اگر حمایت نمی‌کنند، نگذارند که عده‌ای با اغراض شخصی حریفان را تجهیز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز