خبرگزاری کار ایران

در انتظار اولین برد تاریخ؛

رایکا بابل - گل ریحان؛ جدال بهترین تیم‌های دفاعی

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۵۹۰

رایکا بابل در دیداری خانگی میزبان گل ریحان البرز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور دو تیم رایکا بابل و گل ریحان البرز یکشنبه و از ساعت 16:45 در ورزشگاه هفت تیر بابل برگزار خواهد شد.

این دیدار تقابل بهترین تیم‌های دفاعی لیگ یک خواهد بود. گرچه رایکا هنوز در لیگ نتوانسته گل بزند اما بازی‌های دوستانه باکیفیت این تیم و همچنین هماهنگی به وجود آمده در تمام نقاط زمین سبب شده تا آنها بیش از پیش خطرناک به نظر برسند. هماهنگی هافبک‌ها با خط دفاعی و هجومی سبب شده تا شیران بابلی دیگر به راحتی به حریفی باج ندهند.

در مقابل اما گل ریحان البرز قرار دارد. تیمی که با صرف هزینه‌های گزاف تیمی معمولی را روانه مسابقات کرده است. البته که آنها از نظر مهره‌ای تیمی در حد لیگ برتر هستند اما اگر ضربات سر سید محسن حسینی مدافع پیشتاخته آنها در دقایق پایانی نبود، اکنون آنها در قعر جدول حضور داشتند. کرجی‌ها 6 امتیاز از اندوخته خود را مدیون این مدافع بلند قامت و گلزن هستند.

قطعا برگ برنده این دیدار حضور پرشورهای بابلی هستند. هوادارانی که با حضورشان در ورزشگاه کار را برای رقبای رایکا سخت کرده و سبب می‌شوند تا بازیکنان رایکا راحت‌تر بازی کنند. دور از دسترس نیست که در هوای زمستانی این روزهای بهارنارنج، اولین برد تاریخ باشگاه بابلی رقم بخورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز