خبرگزاری کار ایران

سرخپوشان - مس رفسنجان؛ تقابل بالانشینان برای مدعی ماندن

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۴۲۲

در هفته پنجم از سری رقابت های لیگ آزادگان، سرخپوشان پاکدشت در خانه پذیرای مس رفسنجان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرخپوشان پاکدشت هفته ی قبل برابر مس کرمان به پیروزی پرگل چهار بر دو دست یافت و اکنون با روحیه ای مناسب و انگیزه ای فراوان، خود را مهیای تقابل روز یکشنبه با مس رفسنجان می کند.

شاگردان علی نیکبخت که در چهار دیدار قبل به دو پیروزی، یک تساوی و یک شکست رسیدند و با هفت امتیاز در رده دهم جدول قرار دارند، با پیروزی در این دیدار، می توانند صعودی چشمگیر در جدول را تجربه کنند، هرچند، تحقق این امر مستلزم ناکامی سایر تیم ها نیز می باشد.

مس رفسنجان نیز در شرایطی با سرخپوشان مصاف خواهد داد که در دو دیدار قبل خود به دو برد رسیده و تا این مقطع از فصل، هیچ شکستی در کارنامه اش ثبت نشده است؛ این تیم با دو پیروزی، دو تساوی و هشت امتیاز، در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته است.

پیروزی پرگل هفته قبل موجب گردیده که شاگردان ربیعی از روحیه خوبی برای بازی با سرخپوشان برخوردار باشند؛ همچنین برد در این دیدار می تواند در صورت لغزش رقیبان، رفسنجانی ها را در جمع صدرنشینان قرار دهد که این مسئله انگیزه یاران ربیعی را دوچندان می کند.

دیدار سرخپوشان و مس رفسنجان عصر روز یکشنبه به میزبانی سرخپوشان برگزار می گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز