خبرگزاری کار ایران

مس رفسنجان - نیروی زمینی؛ نوار روانخواه پاره می‌شود؟!

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۵۲۱

​در هفته چهارم رقابت های لیگ آزادگان، مس رفسنجان در خانه پذیرای نیروی زمینی تهران می باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مس رفسنجان با هدایت ربیعی عملکرد متوسطی را تا بدین جای فصل از خود به جا گذاشته و با 2 تساوی و 1 برد در رده ی هشتم جدول قرار گرفته است.

شاگردان ربیعی هفته ی قبل برابر قشقایی موفق شدند اولین پیروزی خود را جشن بگیرند تا با روحیه ای خوب مقابل نیروی زمینی بحران زده در هفته چهارم قرار گیرند، آن هم در شرایطی که مس از امتیاز میزبانی در این دیدار برخوردار است و کسب سه امتیاز این بازی، می تواند یاران ربیعی را در جمع تیم های بالانشین جدول قرار دهد.

نیروی زمینی تهران هم با هدایت امیدرضا روانخواه در سه هفته نخست عملکردی ناامیدکننده از خود به جا گذاشت و با سه باخت در سه بازی و کسب هیچ امتیازی، در کنار علم و ادب در قعر جدول جا گرفته است.

نیروی زمینی تهران بدون شک در بازی خارج از خانه برابر مس رفسنجان به دنبال پاره کردن نوار باخت های خود و کسب اولین امتیازش در لیگ یک خواهد بود، امری که البته با توجه به آمادگی مس و روحیه و انگیزه مناسب این تیم، بسیار دشوار به نظر می رسد.

جدال مس رفسنجان و نیروی زمینی تهران، عصر دوشنبه در رفسنجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز