خبرگزاری کار ایران

مس رفسنجان به فکر بالای جدول؛

استارت بردهای ربیعی در فصل جدید لیگ یک

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۰۸۰

نخستین شکست قشقایی در روز اولین پیروزی مس رفسنجان شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در هفته‌ی سوم رقابت های لیگ آزادگان دو تیم قشقایی و مس رفسنجان در شیراز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری رفسنجانی ها همراه بود. در این بازی حمید گلزاری و محسن آذرباد گل های مس رفسنجان را به ثمر رساندند و تک گل قشقایی را هم سعید زارع وارد دروازه‌ی مس کرد.

قشقایی با این نتیجه، اولین باخت خود در این فصل را تجربه کرد تا اکنون با یک پیروزی، یک تساوی، یک شکست و 4 امتیاز از سه بازی در رده ی نهم جای گیرد.

مس رفسنجان هم بالاخره پس از تساوی در دو هفته‌ی نخست لیگ آزادگان، موفق شد در هفته‌ی سوم، اولین پیروزی اش را در تقابل حساس با قشقایی در حافظیه شیراز جشن بگیرد و سه امتیاز نخست خود در فصل جاری را دشت کند. شاگردان محمد ربیعی با این پیروزی 5 امتیازی شده و با دو تساوی و یک برد در جایگاه هشتم جدول قرار گرفتند.

یاران محمد ربیعی که فقط چند هفته تا شروع لیگ دور هم جمع شده بودند، رفته رفته به شرایط ایده‌آل خود نزدیک می‌شوند و باتوجه به برنامه فشرده مسابقات لیگ یک و همچنین تعطیلی آن پس از پایان هفته چهارم؛ این امید می‌رود که تیم مس به شرایط آرمانی خود دست یابد زیرا همواره شاهد بودیم که تیم‌های محمد ربیعی در صدر جدول حضور داشته و همواره مدعی اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شدند.

به هر شکل مردم رفسنجان امیدوارند تا با سرمربی خود بتوانند پس از سال‌ها رنگ لیگ برتر را ببینند و ربیعی نیز در این مدت کم نشان داده که می‌تواند رویای آنها را به حقیقت تبدیل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز