خبرگزاری کار ایران

روانخواه در فکر لیگ دو؟!

سقوط در انتظار پیشکسوت استقلال!

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۰۷۴

در چهارچوب هفته‌ی سوم رقابت های لیگ یک دو تیم نیروی زمینی تهران و سپیدرود رشت در تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری سپیدرود همراه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نیروی زمینی که در این دیدار برای برد و جبران دو شکست قبلی خود پا به میدان گذاشته بود، نیمه‌ی اول دیدار را با تک گل سیاوش بهرامی به پایان رساند و پیروز راهی رختکن شد، اما در ادامه نتوانست از پیروزی خود دفاع کند و سپیدرود با گل های مجتبی محبوب مجاز و محمد دادرسی موفق شد پیروز این دیدار شود. دیداری که البته با حواشی گوناگونی هم همراه بود، از مشکوک بودن گل اول سپیدرود گرفته تا اعتراضات بیش از حد به داوری و درگیری نیمکت نشینان دو تیم با یکدیگر.

نیروی زمینی با این شکست، سومین باخت متوالی خود را پشت سر گذاشت و اکنون با سه باخت از سه بازی و بدون هیچ امتیازی در کنار علم و ادب تبریز، در قعر جدول قرار گرفته و بدون شک امیدرضا روانخواه کار دشواری برای خارج کردن تیمش از بحران خواهد داشت.

امیدرضا روانخواه که نیروی زمینی را از لیگ دو به لیگ یک آورده، در شرایط بدی قرار گرفته است و بدون حتی یک امتیاز در قعر جدول حضور دارد و وضعیت برای پیشکسوت باشگاه استقلال چندان مناسب نیست. عدم شناخت از تیم‌ها، عدم خودباوری تیم، عدم شناخت از بازیکنان، استرس موجود در باشگاه و ... از مسائل مهمی است که روانخواه باید برای آن چاره‌ای بیندشد تا تیمش مجدد در لیگ دو حضور نداشته باشد.

سپیدرودی ها نیز که در این دیدار موفق شدند انتقام همشهری خود، داماش، را به خاطر آن بازی پلی آف معروف از نیروی زمینی بگیرند، با این پیروزی، ضمن دشت اولین سه امتیاز، 4 امتیازی شده و با یک برد، یک باخت و یک مساوی در رده‌ی دهم قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز