خبرگزاری کار ایران

در ایام تاسوعا و عاشورا صورت گرفت؛

پاکسازی محورهای منتهی به حرم مطهر با به‌‎کارگیری ۵۶۰۰ نیروی کارگری

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۷۲۶

قائم مقام ستاد مناسبت‌های شهرداری مشهد از پاکسازی محورهای منتهی به حرم مطهر توسط ۵۶۰۰ نیروی کارگری در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، مهدی یعقوبی در این خصوص گفت: تمامی ۵۶۰۰ نیروی پاکبان، رفع سدمعبر و کارشناسان این حوزه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، به‎صورت مستمر و شبانه‎روزی در حالت آماده‌باش بودند تا خدمت‎رسانی مطلوبی به زائران و مجاوران رضوی ارائه شود.

وی به جانمایی ۱۹۱ سازه نصب پرده‎های عزاداری هیات‎های مذهبی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی اشاره کرد و افزود: امسال 581 ایستگاه صلواتی در سطح شهر مشهد به زائران و مجاوران رضوی خدمت‌رسانی کردند که کار پاکسازی و نظافت اطراف این ایستگاه‌‎های صلواتی نیز توسط نیروهای کارگری انجام شد.

یعقوبی در خصوص تمهیدات لازم در زمان برگزاری نماز ظهر تاسوعا و عاشورا حسینی اظهار داشت: طبق هماهنگی‎های انجام شده دو دستگاه تانکر و وضوخانه سیار جهت وضو عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در عرصه میدان شهدا مستقر که با استقبال خوبی از سوی زائران و مجاوران رضوی مواجه شد.

معاون شهردار مشهد تصریح کرد: به جهت حفظ نظافت مناطق پیرامونی حرم مطهر نیز در این ایام ۲۶۲ خودرو جمع‎آوری و حمل زباله در هرروز کار جمع‌آوری پسماند را بر عهده داشتند و به منظور جلوگیری از سد معبر در سطح شهر به‌ویژه خیابان های منتهی به حرم مطهر، ۱۲۰ اکیپ رفع سد معبر در هر روز به صورت مستمر فعال بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز