خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری قزوین خبر داد:

فعالیت دستگاه های خدمات رسان شهرداری قزوین در تاسوعا و عاشورا

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۳۷۳

سرپرست شهرداری قزوین از فعالیت خدمات شهری و دستگاه‌های خدمت‌رسان شهرداری در روزهای تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: علاوه بر فعالیت پاکبانان برای پاکسازی شهر، خدمات سازمان اتوبوسرانی نیز رایگان بوده و آتش‌نشانی نیز در محل‌های گوناگون مسیرهای عبور دسته‌های عزاداری مستقر خواهد بود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، محمد درافشانی سرپرست شهرداری قزوین گفت: پاکبان‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین از ابتدای ماه محرم با حضور در مسیرهای عزاداری نسبت به پاکسازی شهر اقدام می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: این سازمان در ایام محرم و صفر، سطل‌های زباله مخصوص ۱۲۰ و ۷۷۰  لیتری را به صورت رایگان به تکیه‌های عزاداری ارائه می‌کند تا در جمع‌آوری پسماند اشکالی پیش نیاید.

درافشانی با بیان این که تمام سازمان‌های خدمات‌رسان شهرداری قزوین در ایام عزاداری حضوری فعال در شهر دارند، تصریح کرد: به منظور تأمین ایمنی عزاداران در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، خودروهای امدادی سازمان آتش نشانی، در مسیرهای پرتردد حضور خواهند داشت.

سرپرست شهرداری قزوین تصریح کرد: طبق روال سال‌های گذشته، کوچه‌ها و معابر منتهی به مسیر حرکت دسته‌های عزاداری در روزهای تاسوعا و عاشورا مسدود می‌شود.

درافشانی خاطرنشان کرد: ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قزوین نیز در روزهای تاسوعا و عاشورا خدمات خود را به‌صورت رایگان به شهروندان ارائه می‌کند.

سرپرست شهرداری قزوین تصریح کرد: به منظور تأمین گوشت سالم در تهیه نذورات تکایا و هیات‌های عزاداری، جلسهٔ هماهنگی کمیتهٔ ذبح بهداشتی دام در ایام محرم، با حضور سازمان مدیریت پسماند شهرداری، سازمان دامپزشکی قزوین و سایر ارگان‌های مرتبط برگزار و جدول زمانبندی محل استقرار دستگاه‌های ذبح دام در سطح شهر قزوین نیز تعیین شد.

سرپرست شهرداری قزوین در پایان تأکید کرد: همراهی و همکاری شهروندان در حفظ نظافت شهر در ایام عزاداری سالار شهیدان، می‌تواند شهرداری قزوین را در ارائهٔ خدمات مطلوب در ایام محرم، یاری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز