خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا اعلام کرد:

آمادگی کامل مرزبانی در مرز خسروی

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۲۶۹

جانشین فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مرزبانی به طور شبانه روز امنیت را در نقطه صفر مرزی، در حاشیه مرز و خطوط مواصلاتی از مرز خسروی و سایر مرز‌ها برقرار می‌کنند.

به گزارش ایلنا، سردار احمد علی گودرزی در حاشیه بازدید از مرز رسمی خسروی و نوار مرزی آمادگی کامل مرزبانی در مرز خسروی شهرستان قصرشیرین گفت: سربازان مرزبانان غیور جمهوری اسلامی هستند که در مرز‌های غرب کشور به ویژه در قصرشیرین آمادگی ارائه خدمات لازم به زائران شرکت کننده در این همایش عظیم اربعین حسینی را دارند.

سردار گودرزی اظهار داشت: مرزبانان غیور آمادگی ۱۰۰ درصدی دارند که هر تعداد زائر از داخل کشور قصد ورود به عراق را داشته باشند رفت و آمد آن‌ها را تسهیل کرده و امنیت کامل و ۱۰۰ درصدی برقرار کند.

وی اضافه کرد: همچنین مرزبانی این آمادگی را دارد که در بازگشت زائران به داخل کشور نیز با همه عوامل و درکنار نیرو‌هایی که از نقاط مختلف در اختیار فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه قرار داده، تردد زائران را تسهیل کند.

سردار گودرزی ادامه داد: در بازدیدی که از وضعیت مرز خسروی داشتیم نیرو‌های کمکی از مراکز آموزش و دیگر قسمت‌ها در حال اعزام به مناطق صفر مرزی هستند که به زودی به منطقه ورود می‌کنند و کاملا روحیه پرنشاط و عملیاتی مرزبانان غیوری که سنگربانان نظامی دفاعی کشور هستند، محسوس بوده و با شور وصف ناپذیری ماموریت ذاتی خود را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز