خبرگزاری کار ایران

استاندار هرمزگان:

آینده درخشانی در انتظار شهرستان پارسیان است/ منطقه ویژه اقتصادی پارسیان در سطح بین‌المللی خواهد درخشید

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۶۹۴

استاندار هرمزگان گفت: شهرستان پارسیان با توجه به ظرفیت‌های گسترده ای که دارد، آینده درخشانی در همه ابعاد خواهد داشت.

به‌گزارش ایلنا، فریدون همتی در آیین بهره برداری از پروژه های شهرستان پارسیان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، عنوان کرد: شهرستان پارسیان با توجه به ظرفیت‌های گسترده ای که دارد، آینده درخشانی در همه ابعاد خواهد داشت.

وی ادامه داد: منطقه ویژه اقتصادی پارسیان با توجه به هدفگذاری هایی که برای آن صورت گرفته در کشور و در سطح بین المللی خواهد درخشید.

استاندار هرمزگان افزود: در این منطقه ظرفیت تولید ۱۴ میلیون تن محصولات پتروشیمی، چهار میلیون تن فولاد، ۶۰۰ هزار تن آلومینیوم، سه هزار تن پودر آلومینا و همچنین آب شیرین کن و نیروگاه برق ایجاد می‌شود که اشتغالزایی بسیار گسترده‌ای را به همراه خواهد داشت.

همتی تصریح کرد: راه اندازی بندر منطقه ویژه پارسیان نیز از دیگر پروژه‌های مهم این شهرستان است که موجب رونق اقتصادی، تجارت و اشتغال می شود.

وی گفت: در حوزه گردشگری نیز شهرستان پارسیان با داشتن سواحل بسیار زیبا و منحصر بفرد، دارای جذابیت های بسیاری است و آینده پر رونقی دارد.

سالن ورزشی روستای بوچیر با اعتبار یک میلیارد و ٤٠٠ میلیون تومان، بوستان تفریحی ورزشی روستای بوچیر،دبیرستان شبانه روزی امام علی(ع) روستای بهده بااعتباری بالغ بر یک میلیارد و ٥٠٠ میلیون تومان، نمایندگی ایران خودرو با اعتباری بالغ بر چهار میلیاردتومان و اشتغالزایی مستقیم برای ٢٠ نفر با زیربنای سه هزار متر، پروژه روکش آسفالت بلوار شهدای گمنام ، احداث بلوار صیادان خلیج فارس با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان،عملیات احداث پلاتو و نگارخانه شهرستان پارسیان، زمین ورزشی چمن مصنوعی و ایستگاه پمپاژ مجتمع آبرسانی روستای برکه دکاء عمانی با اعتبار سه میلیارد تومان، عملیات احداث کانون فرهنگی تربیتی شهر کوشکنار، پروژه گازرسانی به شهر دشتی با اعتبار بیش از هفت میلیارد تومان،پست برق 132 کیلو ولت شهر دشتی، احداث مخزن آب دو هزار مترمکعبی بتنی در شهر دشتی شهرستان پارسیان، با هدف افزایش ذخیره آب شهر و روستاهای منطقه دشتی از پروژه هایی بود که در شهرستان پارسیان با حضور استاندار افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز