خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان اعلام کرد:

بهبود شرایط اقتصادی با توجه ویژه به نظام مالیاتی در شرایط تحریم / شناسایی تخلف مالیاتی بزرگ در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۵۶۵

استاندار اصفهان گفت: تخلفات مالیاتی یک مجموعه، از طریق ثبت شرکت‌های صوری به نام افراد کم‌بضاعت ساکن در حوالی شهر اصفهان شناسایی شد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی اظهار داشت: بحث مالیات متعلق به دنیای امروز نیست. بلکه از بدو تشکیل جامعه مدنی، موضوع اخذ مالیات مطرح بوده است.

وی با اشاره به همکاری دستگاه‌های اجرایی، نظارتی و قضایی با سازمان امور مالیاتی برای شفاف شدن ابعاد پرونده پیچیده و برجسته فرار مالیاتی در استان اصفهان تصریح کرد: در یک مورد، تخلفات مالیاتی یک مجموعه، از طریق ثبت شرکت‌های صوری به نام افراد کم‌بضاعت ساکن در حوالی شهر اصفهان شناسایی شد.

استاندار اصفهان درباره اهمیت توجه نظام مالیاتی به اقتصاد پنهان کشور عنوان کرد: مبارزه جدی با پدیده شوم فرار مالیاتی بیش از هر چیز معطوف به توجه دستگاه‌های ذیربط به اقتصاد پنهان و گردش‌های مالی مبهم برخی از فعالان اقتصادی است.

وی تاکید کرد: عزم جدی و همکاری دستگاه‌های مسئول  برای مقابله با فرار مالیاتی و همچنین گزارش اقدامات انجام گرفته به مردم در زمینه نحوه مواجهه با اقتصاد پنهان در پیشبرد سیاست های مبارزه با فرار مالیاتی در کشور بسیار اثر گذار است.

رضایی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل اقتصادی کشور که تاکنون کمتر به آن اهمیت داده شده، مسئله مالیات و کیفیت اجرای این قانون در راستای تحقق عدالت مالیاتی است. در شرایط فعلی، با وضع تحریم‌های ظالمانه نظام استکبار بر کشور و وابستگی بودجه به درآمدهای نفتی، جایگاه و اثرگذاری مالیات در نظام اقتصادی باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز