خبرگزاری کار ایران

کرباسی به ایلنا خبر داد:

60 کیلومتر از راه‌های جاده‌ای تایباد خط کشی شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۸۸۲

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تایباد گفت: در راستای ایمن سازی راه‌های جاده‌ای ماموران این راهداری در یک اقدام اجرایی 60 کیلومتر از راه‌های جاد‌ه‌ای در این شهرستان را خط‌کشی کردند.

علی اصغر کرباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: این عملیات اجرایی با استفاده از رنگ سرد ترافیکی و گلاسبید لازم جهت انعکاس نور در 60 کیلومتر از راه‌های پرتردد حوزه استحفاظی شهرستان با کنترل، نظارت و انجام تست‌های مربوطه توسط کارشناسان این اداره در تمام مراحل خط کشی انجام شد.

وی با اشاره به عدم بازتاب کافی خطوط قدیمی در راه‌های جاده‌ای پرتردد افزود: خط کشی باعث نظم بخشیدن به حرکت خودروها در جاده شده و نقش بسزایی در افزایش دید رانندگان و کاربران جاده‌ای و هدایت آنها به مسیر مناسب به ویژه در شب دارد که این اداره با توجه به اهمیت موضوع اقدام به انجام عملیات خط کشی سرد در راه‌های اصلی و شریانی شهرستان  کرده است.

کرباسی مطرح کرد: خطوط بعنوان زبان گویای جاده جهت تعیین مسیر حرکت بعنوان یک هشداردهنده افقی از وضعیت هندسی راه باعث افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات به ویژه در قوس‌های قائم و افقی می‌شود. 

لازم به ذکر است؛ با توجه به محدودیت اعتباری و تاکید اداره کل فقط خط کشی آکس در حال حاضر  انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز