خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

کاهش 10 درصدی جان باختگان جاده ای در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۴۹۵

رئیس پلیس راه استان هرمزگان از کاهش 10 درصدی جان باختگان جاده ای در 5 ماهه نخست امسال خبرداد.

سرهنگ علی اسفندانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا گفت: بر اساس رصد آماری صورت گرفته و برابر آمار پزشکی قانونی استان ، آمارجان باختگان تصادفات در 5 ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ، 14نفرمعادل 10 درصد کاهش داشته است.

وی افزود : تجزیه وتحلیل تصادفات ، تغییرتاکتیک متناسب چالش ها و تهدیدات جاده ای، برخورد با تخلفات حادثه ساز و توقیف وسایل نقلیه دارای رفتار پرخطر و مرتکب دو تخلف حادثه ساز بصورت همزمان را از عمده دلایل کاهش تصادفات عنوان کرد.

این مسئول انتظامی با اعلام خبر ایمن سازی مدارس حاشیه راه باهمکاری سازمان راهداری و آموزش و پرورش باتوجه به نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس، اظهار داشت : استفاده از وانت و وسایل نقلیه غیرمجاز برای جابجایی و سرویس دانش آموزان ممنوع بوده و می بایست با در اولویت قراردادن ایمنی دانش‌آموزان ، از وسایل نقلیه مجاز و ایمن برای سرویس دانش آموزان استفاده شود.

رئیس پلیس راه هرمزگان ضمن قدردانی از رانندگان قانونمدار، به عموم رانندگان توصیه کرد با رعایت سرعت مجاز، پرهیز از رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی ، مراقبت از سرنشینان و پرهیز از هرگونه شتابزدگی در رانندگی در حفظ جان خود و سرنشینان جدیت لازم داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز