خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد:

دادستان شهرکرد دچار سانحه رانندگی شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۸۷۱

معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد گفت: دادستان شهرکرد صبح امروز در حالی که عازم مأموریتی به تهران بود دچار حادثه رانندگی شد.

به گزارش ایلنا، علی خسروی دراین باره، گفت: دادستان شهرکرد صبح امروز در حالی که عازم یک مأموریت به تهران بود دچار حادثه رانندگی شد، ولی حال عمومی وی هم‌اکنون خوب است.
 
خسروی افزود: خوشبختانه هم‌اکنون حال عمومی وی رضایت‌بخش بوده و در بیمارستان شاهین‌شهر بستری است.
 
وی ادامه داد: این حادثه نزدیک بادرود رخ داده است و با اینکه تصادف سنگینی بود اما هیچ مشکلی برای عبدالرضا علیمحمدی پیش نیامد.
 
خسروی خاطرنشان کرد: قرار بود جلسه‌ای با حضور وزرای کشور و نیرو، استاندار اصفهان و چهارمحال و بختیاری، دادستان اصفهان و شهرکرد و مدیران عامل شرکت‌های آب منطقه‌ای اصفهان و چهارمحال و بختیاری در وزارت کشور برگزار شود و دادستان شهرکرد نیز عازم تهران برای شرکت در این جلسه بود که دچار حادثه شد.
 
معاون دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد اضافه کرد: به دلیل وقوع حادثه برای دادستان شهرکرد من در جلسه مذکور شرکت کردم که در آن تا حدودی مشکلات بررسی و مقرر شد وزارت نیرو پیگیر مباحث کارشناسی باشد تا در سفر وزیر نیرو به چهارمحال و بختیاری مباحث مربوط به آب خاتمه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز