خبرگزاری کار ایران

حزنی مطرح کرد:

توزیع بیش از 87 هزار سری جهیزیه به زوج های جوان کشور

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۳۱۰

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در مراسم اهداء 50 سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج‌های جوان شهرستان بردسکن گفت: تاکنون87 هزار و 25 سری جهیزیه به زوج های جوان در سراسر کشور اهداء شده که در استان خراسان رضوی این رقم 3 هزار و 140 سری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سید ضیاء الدین حزنی ، بدون اعلام ارزش ریالی این تعداد سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند کشور گفت: سپاه در کنار مردم  و برای مردم است.

وی  با بیان اینکه سپاه در این چهل سال انقلاب در کنار مردم و با مردم بوده و خواهد بود گفت: لازمه پیشرفت و توسعه هر جامعه‌ای با وحدت و همدلی ایجاد می‌شود و این‌ یکی از نیازهای امروز جامعه ایران است.

وی عنوان کرد: تمامی کالاهای اهدایی که هر سری جهیزیه 8  قلم کالای ایرانی است و با این کار کارخانجاتی که چراغ آنها خاموش شده بود وارد چرخه تولید شدند و توانستیم در حوزه رونق تولید و اشتغال گام هایی را برداریم.

دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه عادت ندارد که اقدامات و عملکردهای خود را پخش کند؛ چون عملکردهای ما باعث اذیت و آزار برخی اشخاص می‌شود، ولی خدا را شکر می‌کنیم که تمام ملت دارند ما را کنترل می‌کنند.

وی با بیان اینکه مأموریت اصلی سپاه فراهم آوردن امنیت پایدار و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: همچنین سپاه در کنار این مأموریت اصلی و اساسی محرومیت‌زدایی، مردم‌داری، مردم‌یاری، مردم‌دوستی و مردم‌نوازی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

وی وحدت و همدلی مجموعه مدیریتی شهرستان بردسکن را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: رمز موفقیت کشور در تمامی عرصه ها وحدت است و همه ما باید به  فرمایشات حضرت آقا را سرلوحه کار خود قرار دهیم  و منویات معظم له را اجرایی کنیم. 

سردار حزنی اظهارداشت: در کشور کارهای بسیار خوبی در حوزه سازندگی انجام شده است ولی هنوز دچار یک عقب ماندگی هستیم که امید است با وفاق و همدلی این عقب ماندگی را جبران کنیم.

وی بیان کرد: وقتی رضایتمندی مردم را داشتیم یعنی کارهایمان و رسالت خود را به خوبی انجام داده ایم.

وی افزود:هر وقت در کشور ید واحد شدیم توانسته ایم کارهای بزرگی را انجام دهیم .

وی از راه اندازی ستاد ازدواج آسان در کشور خبرداد و گفت: با فعالیت این ستاد علاوه بر رونق تولید در کشور و حمایت از کالاهای ایرانی باعث تشکیل خانواده صدها جوان می شویم و از همه مهم تر به تولید نسل در ایران کمک کرده ایم. 

وی با 200 سری جهیزیه دیگر برای زوج های جوان شهرستان بردسکن تاپایان امسال نیز موافقت کرد.

دراین جشن که جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی، مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) استان، امام جمعه موقت ، فرماندار بردسکن و مدیران ادارات و خیران حضور داشتند خطبه عقد یکی از زوجین به صورت نمادین خوانده شد و به هریک از زوج های جوان شهرستان بردسکن لوح تقدیر اهداء شد و کاروان 50 سری جهیزیه  هدیه مقام معظم رهبری در سطح شهر به راه افتاد و بین زوج های جوان توزیع شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز