خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز تاکید کرد:

البرز با بیش از 3 هزار واحد تولیدی و 100هزار واحد صنفی در یک سال گذشته تجمعات کارگری نداشت

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۲۰۵

استاندار البرز با اشاره به اینکه تجمعات کار گری در برخی استان‌ها دیده می‌شود، عنوان کرد: استان البرز با 3500 واحد تولید و 100 هزار واحد صنفی در یک سال گذشته با چنین مشکلاتی همراه نبوده و بخشی خصوصی توانسته با همکاری دولت بخش اعظمی از مشکلات خود را بر طرف نماید وچرخه تولید راحفظ کند.

به گزارش ایلنا، شهبازی در نشست با رئیس کل دادگستری استان البرز و دادستان عمومی انقلاب استان ضمن تبریک هفته دولت وبا اشاره به اینکه امر قضاوت، کاری بسیار دشوار است، ادامه داد: در البرز با تدابیر که اندیشیده شده اقدامات ضد امنیتی صورت نگرفته است.

استاندار البرز گفت: مدیریت جامعه ای متنوع از فرهنگ‌ها و سنت‌ها کاری بسی دشوار است و این امر جز با همدلی و همراهی تمام دستگاه‌ها در جهت تامین رفاه وآسایش مردم امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به شرایط حساسی که امروز بر کشور حاکم است، افزود: با توجه به نام گذاری سال به نام رونق تولید در هفته دولت  2200 میلیارد تومان پروژه و طرح در استان کلنگ زنی و بخشی از آن به بهره برداری رسید که بیش از1700 میلیارد تومان آن مربوط به بخش خصوصی است واین امید آفرین است .

شهبازی افزود: در سایه اتحاد و همراهی بخش خصوصی و دولتی توانستیم نرخ بیکاری بهار ۹۸ را نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱/۶ درصد کاهش دهیم.

شهبازی با اشاره به همراهی دستگاه قضا در راستای رونق تولید گفت: همکاری دستگاه قضایی در راستای حفظ اشتغال بسیار موثر بوده است و هر واحد تولیدی که با مباحث قضایی وقانونی بر خورد کرده است  با دخالت قوه قضائیه توانسته بر آن فائق آید.

وی با اشاره به اینکه تجمعات کار گری در برخی استان‌ها دیده می شود عنوان کرد: استان البرز با 3500 واحد تولید و 100 هزار واحد صنفی در یک سال گذشته با چنین مشکلاتی همراه نبوده و بخشی خصوصی توانسته با همکاری دولت بخش اعظمی از مشکلات خود را بر طرف نماید وچرخه تولید راحفظ کند.

وی با اشاره به بودجه استان گفت: با بررسی و برنامه ریزی  که صورت گرفته نحوه بودجه ریزی استان با هدف محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار تغییر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز