خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

بخش خصوصی در البرز بالنده تر از همیشه پای کار است

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۲۹۵

استاندار البرز گفت: دولت توجه خاصی به البرز به عنوان استانی مهاجرپذیر، مولد و تامین کننده بسیاری از نیازهای پایتخت و سایر استان ها دارد.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی در حاشیه بهره برداری از یک واحد تولیدی در نظرآباد که به مناسبت هفته دولت با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر  به نشست روز گذشته دولت و بخش خصوصی استان با حضور رییس اتاق بازرگانی کشور، اشاره کرد و ادامه داد: بخش خصوصی در البرز بالنده تر از همیشه پای کار است.

شهبازی گفت: تولیدکنندگان رزمندگان جنگ اقتصادی هستند و با اقتدار بنا به تاکیدات رییس جمهور مبنی بر اینکه اتحاد و با هم بودن ما استکبار را به زانو در می آورد و بزودی از تحریم ها عبور می کنیم.

وی افزود: مجموعه مسئولان البرز نیز متحد و منسجم در راستای رونق تولید و کسب رضایتمندی مردم حرکت می کنند و در این مسیر فرصتی برای پرداختن به حواشی مخرب وجود ندارد.

استاندار البرز اضافه کرد: دولت توجه خاصی به البرز بعنوان استانی مهاجرپذیر، مولد و تامین کننده بسیاری از نیازهای پایتخت و سایر استان ها دارد.

وی گفت: اتحاد، انسجام و حضور فعال بخش خصوصی در البرز سرمایه ای ارزشمند است.

شهبازی افزود: به امید خدا سال ۹۸ سال پیروزی نظام در جنگ اقتصادی است و مردم و مسئولان با با هم بودن و هم افزایی اسباب رشد و توسعه کشور را فراهم می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز